Otobüslerde durak anonsu yapılmıyor ve ekran çalışmıyor. Durağı kaçırır mıyım?

3 otobüse bindim heosi de aynı kimse de uyarmadı millet biliyor da nerde inceğini ben alışık değilim. Ne anons var ne de ekran çalışıyor. bir şey olur mu?

Otobüslerde durak anonsu yapılmıyor ve ekran çalışmıyor. Durağı kaçırır mıyım?
Cevapla