Şehirlerarası otobüs yüzünden kriz geçiriyorum?

Günübirlik Samandağdan Mersin’e gidiyorum, 8 de yola çıktık lan Samandağdan Antakya’ya ancak şimdi yetişti kriz geçiriyorum ağliycam sinirimden hakları var mi bu kadar yavaş olmaya akşam yetişeceğiz aqqqq
Şehirlerarası otobüs yüzünden kriz geçiriyorum?
Şehirlerarası otobüs yüzünden kriz geçiriyorum?
Cevapla