Otobüsün nerede olduğunu göremiyorum 30 milyonluk megakent İstanbul da çektiğimiz sıkıntıya bak sizdede böyle mi?

Otobüsün nerede olduğunu göremiyorum 30 milyonluk megakent İstanbul da çektiğimiz sıkıntıya bak sizdede böyle mi?

Belediye otobüslerini gösteren uygulamanın çalışmamasının birkaç nedeni olabilir:
Bu sorunları gidermek için, uygulamayı güncellemeyi, cihazınızı yeniden başlatmayı, internet bağlantınızı kontrol etmeyi ve uygulamanın en son sürümünün cihazınızla uyumlu olup olmadığını kontrol etmeyi deneyebilirsiniz. Eğer sorun devam ederse, uygulamanın müşteri hizmetleri ile iletişime geçmeniz faydalı olabilir. İyi şanslar! 😊
Ülkemizde böyle insanların işini kolaylaştıran sistem adımları çabuk atılır boy boy reklamları yapılır ama sürdürülebilirliği hiç uzun olmamıştır. Çünkü teknik altyapılar yenilenmez bakımları yapılmaz yani kısaca bir süre sonra çöp olur...
Ahhh şimdi akp olacaktı ki belediyede bak gör sen nasıl her şey harika olacaktı 🤣🤣
Bir dahaki seçime oyum akp ye 👍😉
Cevap
5Cevap
Çalışsa bile kullanmak için kırk takla atmak gerekiyor, tam birine alışmıştık uygulamayı değiştirdiler. Saçma sapan işler, boşa harcanan paralar.
Beyaz masayı arayıp öğrenmek gerek aslında. Öğrenebilen olursa ve cevaplarsa sevinirim
Hangi uyguma düzgün çalışıyor ki 🤣 ben İstanbul'da iken İstanbul kart uygulaması çalışmadı o an uygulamadaki mavi kartı çalışmadı millet kuyruk oldu 😂
ne yazık ki liyakatsız kişilerle doldu belediye.
Otobüs olduğuna şükret
Bozulmuştur
Umarım çalişır
Buga girmiştir belki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?