Güncellemeler
+1 yıl
..
Elbette. Bence bu durumda ilk mesajı bayan atmalı. Çünkü erkeğin atacağı masum bir selamlaşma mesajı bile yanlış anlaşılıp tepki çekebilir…
Bence yani..
Cevap
10Cevap
Takip etmiyorum kimseyi
Kendi takip ettiyse beklerim tabi. Çok istersem kendim atarım sadece, o da genelde yorgun hissettiğim için pek olmuyor :D
Takip olayım olmadığı için böyle bir beklentim de yok... Mesajla da zaten işim yok...
Tanıdık olmayan kişiyse takip isteğini onaylamam
Dolayısıyla mesajda beklemem
Tanıdık değilse takipleşmem zaten ki
Beklemiyorum. Öyle takip oluyor fkdks
Vala atayım diorım ama atamıyorum
Bekliyom ve beklediğimle kalıyom
Beklerim
Evet 😊
Yazmıyorum
Yooi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?