Birinden mesaj beklersinizde gelmez ya hani ne hissedersiniz?

Birinden mesaj beklersiniz ama gelmez ya dünyanın en berbat duygularindan birisi mesela sürekli mesaj kutusuna bakarsiniz eliniz mesaja çarpar ama bostur falan sanki dünyada tek kalmis gibi bile hissedebilirsiniz hatta kendi kendinize soylenirsiniz.. Beklediginiz kisiden mesaj gelmeyince diger mesaj atanlarda pek umrunuzda olmaz öyle işte peki siz ne hissedersiniz
Birinden mesaj beklersinizde gelmez ya hani ne hissedersiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
##
Güncellemeler
+1 yıl
@@
Birinden mesaj beklersinizde gelmez ya hani ne hissedersiniz?
Cevapla