Birinden mesaj bekliyor musunuz? Ya o da sizden bekliyorsa?

O size yazmıyor diye sizde mi yazmazsınız?
Birinden mesaj bekliyor musunuz? Ya o da sizden bekliyorsa?
Cevapla