Radyasyon (Radiation) Logosu Görünce Veya İsmini Duyunca Aklınıza Gelenler Nedir En Çok?

Selamlar Hayırlı Geceler Radyasyon (Radiation) Logosu Görünce Veya İsmini Duyunca Aklınıza Gelenler Nedir En Çok? (Şimdi Biliyorum Görüşler de Bir Çoğunuz Tehlike Ölüm Diyecektir 😅 Haklısınız Ama Şöyle Bi Gerçek de Var Hepsi Öldürücü Değil Radyasyon Türüne Ve Dozuna Seviyesine Göre Tehlikeli Olup Olmadığı Belli Olur Hayatımızın Her Alanında Radyasyon Var Aslında Güneş de Kullandığımız Akıllı Telefonlar Televizyon Işık Olan her şey de Radyasyon Bir Enerjidir Ölümcül Olanı Atom Parçacıkları Olanıdır Alfa Beta Gama Işınlarından Oluşur Bu Bir canlının İnsan hayvan Farketmez Dna Hücreleri Bozarak Aşırı zarar verir yakar Ve Mutasyona Uğratır Ama Hayatımız da yer alan radrasyon bunları yapmaz tabiki de Aşırıya yüksek dozuna seviyesine maruz kalınmadigi sürece)
Radyasyon (Radiation) Logosu Görünce Veya İsmini Duyunca Aklınıza Gelenler Nedir En Çok?
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşler de Çernobil Diyenler Yalnız Değilsiniz Benimde Aynı Düşünce Aklıma Radyasyon Denildiğinde Yaşanan o felaket Kaç kişinin ölmesi mutasyon canlılar Yanarak can veren çalışan ve itfaiye çok üzücü 😥
Radyasyon (Radiation) Logosu Görünce Veya İsmini Duyunca Aklınıza Gelenler Nedir En Çok?
Cevapla