Yani şöyle mi? Demek istiyorsun Kısa süre de tamam ortaya çıkmaz belirtisi yoğun radrasyon bölgesine girsen bile normal yerdeki gibi rahat rahat gezilir yani 😅ilj Başlarda
aynen öyle tabi çernobil dercesinde radyasyon varsa yan etkiler anında başlar ve içinden dışarıya resmen eriyip pişmeye başlarsın ki bu çernobil dışında görmek nerdeyse imkansız
Bende Çernobil sormuştum 😅 orada radrasyon işareti görmeden Elini kolunu sallayarak nasılsa hemen çıkarım diye hafif girsen bile aniden ne etkisi çıkarır
Zaten benim bildiğim çernobilin o aşırı radyasyonlu kısımlarına giriş yasak ve kapalı şehir etrafında gezersen 1 günlük bir gezi kalıcı etkiler göstermez
O kadarın da biliyorum ki zaten 😅 Radyasyon daha fazla yayılmasın diye çelik kalkanla kapatıldı üstü Vayy Bee Görüyorum da bi Reaktör patlaması bile şehri ne hale getirdi Heryer çürüyor Kimse yok radrasyon Patlamadan bile daha kötüsü düşünüyorum da Pripyat Acaba ne zaman düzelir Bi radrasyon biter
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
anlayamassın ama hayati tehlike edecek dereceddyse 8 saat sonra baş dönmesi mide bulantısı kusma iç kanama gibi yan etkiler başlar
Baya tehlikeli kendini kurtuluşu olmadığı zaman gösteriyor demek
Peki hiç mi? Belirti vermez Bilmeden radrasyon bölgesine girilse
@SakarIQ evet zaten o yan etkileri görmeye başladıysan hemen hastaneye gitmeseen 24 saat içinde garanti ölürsün iç kanamadan
Hiç bir şekilde anlayamassın geiger sayacı olmadan ki bazı geiger sayaçları beta ışınlarını bile göstermiyor ki dahada tehlikeli
Yani şöyle mi? Demek istiyorsun Kısa süre de tamam ortaya çıkmaz belirtisi yoğun radrasyon bölgesine girsen bile normal yerdeki gibi rahat rahat gezilir yani 😅ilj Başlarda
aynen öyle tabi çernobil dercesinde radyasyon varsa yan etkiler anında başlar ve içinden dışarıya resmen eriyip pişmeye başlarsın ki bu çernobil dışında görmek nerdeyse imkansız
Bende Çernobil sormuştum 😅 orada radrasyon işareti görmeden Elini kolunu sallayarak nasılsa hemen çıkarım diye hafif girsen bile aniden ne etkisi çıkarır
Zaten benim bildiğim çernobilin o aşırı radyasyonlu kısımlarına giriş yasak ve kapalı şehir etrafında gezersen 1 günlük bir gezi kalıcı etkiler göstermez
Atom bombasında da radyasyonik etki vardı dimi patlama anında patlama bölgesine yakın olan herkes küle dönmüş belgeselinde öyle anlatıyordu
Peki Reaktör e ne kadar yaklaşılabilir maskesiz
Peki gözle görmek mümkün değil mi
radyasyon gözle hiçbir şekilde göremssin mikroskopla bile görünmez reaktöre yaklayaşabileceğini sanmıyorum reaktörü görüp napıcaksın :D
Merak diyelim 😅 zaten Pripyat bi yüksek binaya çıkınca ilerde görünüyor
Çelik kalkan kapalı üstü şu an
kurşun o kurşun radyasyonu geçirmez
O kadarın da biliyorum ki zaten 😅 Radyasyon daha fazla yayılmasın diye çelik kalkanla kapatıldı üstü Vayy Bee Görüyorum da bi Reaktör patlaması bile şehri ne hale getirdi Heryer çürüyor Kimse yok radrasyon Patlamadan bile daha kötüsü düşünüyorum da Pripyat Acaba ne zaman düzelir Bi radrasyon biter
yazsana bana sabahlara kadar radyasyon konuşlaım :D
Zaten uzayda hep radyasyonik olaylar oluyor
Neyini konuşalım ki 😅
Olir bak ndnsns burada grup kuramıyor muyuz olmadı instegram grubu kuralım
Paranormal aylar radyo aktivilereler uzay zaman
Bulutlar da görülür
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!