7 tane telefonum var, hala telefon almak istiyorum. Nasıl kurtulurum bundan?

Çalışıyorum ailemde kalıyorum tek masrafım telefon. 7 tane telefonum var. 1-2 tanesini kullanıyorum diğerlerinin sadece kutusunu açtım modelini bile bilmiyorum. Maaşım yatsın diğer ay da alıcam. Bu bir bağımlılık mı? Bağımlılıksa nasıl kurtulabilirim?
7 tane telefonum var, hala telefon almak istiyorum. Nasıl kurtulurum bundan?
Cevapla