- 🤔 ben çok kullanıyorum 🤷🏻♀️ Birisi bana emojı Atmadan “ seni seviyorum “ dese bile küfür etmiş gibi hissediyorum 🙄😂


Emoji olmayınca karşımdaki insan tavırlı, kızgın, tripli, ciddi olarak algılıyorum.
Ben çokça kullanırım. En çok 🤭🙄😐😂🤦♀️🤩 Baya baya var 😅
😯Bende öyle hissediyorum 😂 yalnız olmadığımı hissetmek güzel 🤪
Ama çok resmi hissettiriyor. Eline mi yapışıyor kullan demi? 😏
😂Yani tabiki , yerine göre resmi çevrem de var herkesle nasıl gerektiriyorsa öyle konuşmasını becerebilen bi yapım var , ama arkadaş çevresiyle resmî konuşmayı sevmiyorum 🙄
Öyle tabi
Ama arkadaşça konuştuğumuz, samimi insanlar böyle olmamalı.
Bende çok kullanıyorum kullanmayınca sanki soğuk davranıyomuş gibi hissediyorum çok kullanınca karşıdaki insanın deli olduğumu düşünme ihtimali de var tabi 😂😂
Deli olduğunu düşünsün boş ver 😉
Aynen banane ya herkes istediğini düşünebilir takmıyorum
Evet mutlaka kullanırım. Emojisiz çok soğuk ve ciddi geliyor. Tavır gibi falan. 😤
Katılıyorum 😯
Evet kullanıyorum:)
Yoksa çok sert bir konuşma gibi oluyor
🙋🏻♂️ Haklısın olric 🤪
Cevap
10Cevap
Evet emoji kullanıyorum
Evet kullanıyorum.
Kullanmayınca karşımdaki insanlar "Ne oldu bir şey mi var?" Diye algılayabiliyorlar. Veya ciddi bir durum olduğunu düşünüyorlar. Ama random da çok kullanıyorum.
Rondom hiç kullanmıyorum 😯 evet öyle hissediliyor 🤷🏻♀️
Bende çok kullanırım.
Biri bana kullanmayınca o kişiyi kırgın değilse kırgınmis gibi hissediyorum.
Seninki gibi küfür olarak algılamıyorum😂
Sen en son “😂” bu emoji kullanmasaydın yine öyle hissederdim 😯
Takıntı yapmissin😃
😂
Evet tabikide kullanıyorum belli etmek göze sokmak gibi olmasın diye bunun sonuna eklemicem
Estağfurullah
Eğer koysam öyle düşünülürdü bence şey derlerdi anladık zaten kullandığını göze sokmana gerek yok
Size bir şey diyeyim mi bi tavsiye olarak haddime değil ama
Söyle insanları takma diceksen zaten takmıyorum ama boş yorum yapmalarını da sevmiyorum
Bak biliyorsun işte 😇
Evet 🙃

Sık sık kullandığım emojiler.
Çok fazla kullanıyorum, kullanmayınca mesajlar çok ciddiymiş gibi geliyor djfj
Karşımda ki insanda ya emoji ya random falan bişiler atmalı.🤷♀️
Kullanırım ifadelerim eksik kalıyor diğer türlü 😊
Hep aynı emojiyi kullanırım o da budur 😄
Fazla emoji kullanmam.
Çok kullanmam evet bazen moralim anlaşılmayabiliyor emoji kullanmayınca
Kullanıyorum.
Özellikle 😎😂😏😒 bunları.
Sonuncusunu beğenmedim 😂
Aaa sebep
Üzgün 😮
Hayır sıkılmış 😒
Hııı 😯 o zaman olur 😂
Bazenleri kullanıyorum
Basenleri 😯
😁,😂,🙂 bunları kullanırım genelde
Nickin güzelmiş
Teşekkürlerr
Evet yerinde kullanıyorum. Aşırısı iletişim kopukluğuna sebep olabilir.
En çok 🙄😡😞🤣😂
Evet kullanıyorum tabikide emoji
Aynı hissediyorum ben de
nefret ederim.
Çok fazla kullanıyorum ve çok seviyorumm🙈
Bende çok kullanırım 😀😀😀
😀😂😇😒🤦♀️ bunlar
Sondan ikincisi neden 😯
Hııı 😯😂
🥟 bundan başka emoji kullanmıyorum
Ne ki o 😯
ay belli olmuyor mu mantı emojisi bu
en sevdiğim yemek olduğu için
Allah aşkına mantı mı o 😯 ha mantı yazınca 🥟 bu çıktı mantıymış 🤦🏻
Hemde cok cok kulanıyorm
🤗😇🤭☺️😏💗 son ve sık kullandıklarım bunlarmış.
Ay evet vazgeçilmezimdir
Evet kullanırım
Bazen kullanıyorum
Bazen
evet
Çok fazla kullanırım
Bana da emojili seni seviyorumlar yapay geliyor
Kullanıyorum
Kullanırım
arada
Çok değil ama bazen
sadece bu :)
Severim
Bazen
Evet
🥰🧡😋💛💙
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?