Abi öylede o edilen lafları görsen sende sindiremezdin. Ben o taraf en azından etkilensin istiyorum gelen parayı ihtiyacı olana veririm mesele mahkemelik olabilecegini görüp insanlara ezik ve fakir gibi davranmaması gerektiğini öğrensin
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Arkadaşlar sosyal medyadan hakaret eden birine kaç paralık tazminat davası açabiliyoruz? ve avukat masrafı ne kadar oluyor?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ders vermek istiyosan uğraş kardeşim
Uğraşıcamda süreci öğrenmeye çalışıyorum
6 7bin oluyor zaten karsi taraf oduyor
Peki kesin kanıtlar var elimde screenshotlar vs. Kaç ay sürer ya da yıl?
6 7 ay surer uzlasmaci atanir hakliysan zaten aranizda halledersiniz mahkemeye dusmeden
Karakola git sikayetci ol avukat vs gerek kalmiyor dava acilmadan uzlasmaci ataniyor 1 kurus para cikmaz
Peki mesela uzlaşmaya gittik diyelim karısı tarafla yüz yüze görüşüyor muyuz ya da iletişim olması zorunlu mu?
Uzlasmaci bi araya getiriyor sizi. Kabul etmezseniz ayri ayri gorusuyor sizle
Çünkü bir müddetdir sosyal medyadan konustugum biriydi. Karsı cinsten. Yüzüne bakmakndahi istemiyorum iletişimde dahil. O yüzden sordum
Alttakinin dedigi gibi ugrasmalik bi durum yok gayet basit
Abi öylede o edilen lafları görsen sende sindiremezdin. Ben o taraf en azından etkilensin istiyorum gelen parayı ihtiyacı olana veririm mesele mahkemelik olabilecegini görüp insanlara ezik ve fakir gibi davranmaması gerektiğini öğrensin
Baya pahali
Nasıl yani
Avukatına göre değişir
Küfürlerin kanıtı var ben hıc karsılık vermedim buna rağmen kazanamama sandım var mı
Uğraşmaya değmez
Neden? Miktar ufak mı kalır?
Ne uğraşıcaksın ne dediyse desin hehe de geç harcayacağın vakite yazık
Aşırı egoist biri. Yazdığı sözler sindirelecek cinsten değil. Bir ders vermeliyiz. Kars'ın taraf zengin bir aileden gelme bir kız.
Engelle gitsin
Engelli zaten ama bir dersi hakediyor
Gizli ıp kullanıllar
Yakalanmzları zor
Hangi sitede yasadıgını bile bir günde buldum o mesele degil
Sahte ıpdır o
Yahu sahte degil ya. Buldum diyorum teyitte ettim
Değeceğini sanmıyorum