Yoksa paylaşılmalı mı? :)

Paylaşılmalı
Paylaşılmamalı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yoksa paylaşılmalı mı? :)

Ben paylaşırdım
inatagramı aslaaaa vermem çünkü pnun saçma sapan kıskançlıklarını çekecek değilim ha veriyorsam da delilerin bile ötesinde aşığımdır
O derece 😅
evet çünkü şifremi vermişim yani eski sevgilime bile aşıktım ona vermedim 😀
Cevap
8Cevap
Şifre ve sosyal medya hesabı denilen kavramlar kişiseldir. Şahsen ben paylaşmam.
Ben bu konuda biraz ortada duruyorum çünkü güven problemim varsa isterim yoksa istemem yani birazcık onun elinde isteyip istememem
Hiç gerek yok. Alsın telefonu istediği şekılde kurcalasın ama şifre olayı olmaz.
Paylaşılmamalı. Özel alan sıfırlandıkça ilişki mahvoluyor. Bakmak için izin isterse veririm telefonumu bakar ama şifremin onda olmasına gerek yok bence
Süper ben de aynısını düşünüyorum
Ben paylasırım ya sıkıntı yok benım ıcın tabi belli bi süre gecmesı lazım. Önemsiz benm için yani sevgilim benim özelim souçta o yüzden ondan gizlim saklım olmaz
İki taraf da birbirinin şifresini bilmeli ama çok ekstrem bir olay olmadıkça kimsenin hesabı kurcalanmamalı. Ne de olsa özel alan ile sevgililik aynı yerde olmak zorunda diye bir kural yok. Şifre bilme olayı da hem güven açısından hem acil durumlar için iyi bir seçenek bana kalırsa.
Sevgili değil Karıkoca olsa bile özel alan diye bir şey var ver telefonu bakayım dediği zaman verirsin ama şifre olayı olmamalı herkesin şifresi kendine özeldir ve sadece kendisinde kalmalıdır
Elbette paylaşılmamalı ancak bakmak isterse de saklanmamalı. Ben bakmak isterse gösterirdim. Saklayacağım hiçbir şey yok şükürler olsun.
Böyle bir şeye gerek duyulmamalı ama sır gibi de saklanıp telefonlar gizleniyor da sınamak için isterim tepkisine göre kararımı veririm 😊
Ben kendi alanım olsun isterim ama sevgilim soayla medya işlerinden pek anlamiyor o yüzden hepsini ben yönetiyorum. Oda benimkine karişmiyor haliyle
Gerekiyorsa yaparım sıkıntım yok
Neye göre değişir
özel sonuçta ben paylaşmam ama 2. telefonumdaki 2. hesabımı verebilirim seve seve
hatta sırf şifreyi vermedim diye ayrılan oldu bende onun hesaplarını bi güzel kapattım
Paylaşılmamalı. Böyle bir şeye gerek duyulmamalı bile. Güvenmiyosa ayrılabilir sıkıntı yok
Güvenmediğim birisi ile asla ilişki yaşamam. Öyle şifre ver şifre al işleri bana çok çocukça geliyor
Kurdun aklına kurt sokmayacaksın paylaşılabilir bence...
paylaşmayın abi ergenmisiniz. Güvenmiyorsanız ayrılın. eğer hesabına bakmak istiyorsanız sevgilinizden izin alın bakın şifre vermek mahremiyetin gitmesidir bence.
Ben olsam paylaşmam isterse de vermem şayet birisi benden şifremi istiyorsa bana güvenmiyor demektir net.
Cok sacma her kesin kendi ozeli var. illa her seyi bilmeye gerek yok.
Vermem de istemem de... Zaten sosyal medya kullanmıyorum
Kek0mısunuz ya bir de profile tarih kilit atın tan olsun
benim için bir sakıncası yok
Ben paylaşırım sıkıntı yok
İlla verilmez demiyorum verilebilir
Asla vermem saçmalığa bak
Paylaşılmak isteniyorsa eğer paylaşılabilir
Gerek yok
paylaşırım
Bence çok gereksiz ya hiç hoşlanmam
Bence paylasma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?