Dizüstü bilgisayarıma kahve döküldü, o zamandan beri cızırtılar geliyor ses fazla yüksek olduğunda bunun tamiri var mıdır?

İlk aldığım zamanlarda kedim masama çıkıp kahvemi döküp bilgisayarımı mahvetmişti 4-5 ay oluyor bunun olduğu

O zamandan beri cızırtılar geliyor ses fazla yüksek olduğunda

Pahalı bir bilgisayar tamire götürürsem parçaları çalınır diye de korkuyorum, güvendiğin tanıdığım kimse de yok K işlerden de anlamam

Ne yapacağım ki hem tamirci bulsam bile güvenilir tamir edilebilir mi
Güncellemeler
+1 yıl
Pardon 8-9 ay oluyor neredeyse bilgisayar çok iyi çalışıyor sadece ses sorunu sinirimi bozduğundan pek kullanmıyorum bilgisayarı
Dizüstü bilgisayarıma kahve döküldü, o zamandan beri cızırtılar geliyor ses fazla yüksek olduğunda bunun tamiri var mıdır?
Cevapla