Gamer laptobum var. İlk aldığımdan bu yana ses vardı ama şu an deli dehşet ses yapıyor. (Fanlardan bahsetmiyorum) Galiba işlemci veya anakartla ilgili bir durum, cızırtı sesi geliyor arada. Bu neden olur, nasıl geçer? Bu sesin olması kötüye mi işarettir?
Bilgisayarımdan cızırtı sesi geliyor, sebebi nedir ve nasıl düzelir?
O sesi şu şekilde denedin mi hiç hapörlerin sesini kapat ve dinle eğer halen geliyorsa ya kablolar pervaneye sürtüyordur ya da bir elektriği kaçağı vardır pc de
Elektriksel tüm sesler problem yaratır İnternetten mi aldın yoksa bir firmadan mı ona göre bir baktırt yoksa ileri de o bobinler yük altında bozulursa ekran kartın veya anakartın da bozulur masraf açar
İnternetten almıştım ve bu ses ilk aldığımdan beri var. Başta araştırmıştım yine bu coil whine olayını öğrenmistim dedim odur bir şey olmaz. Alalı en az 2 yıl oldu galiba büyük ihtimal garantisi yok ama hangi ay aldigimi hatirlamiyorum. Ne yapsam bilemedim :( bilgisayar mührndisliği okuyorum hocalarıma da sorabilirim brlki
Bilgisayar müh. okuyan hocalarının pek bileceğini sanmam :D bir bilgisayarcıya giderek de destek alabilirsin eğer çok irilte ediyorsa ses seni kodlama yaparken veya pc boştayken de çıkartıyorsa bu sesi
Izlediğim videodaki adam ses problem değil ekran kartina zarra vermez dedi o zaman önemsemeyeyim mi ya da coil whine değil de baska bir problemse nasil ayirt edeceğim ki :(
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
senin pc şeyi yemeye başlamış :D
İlk aldığımda da böyleydii
O sesi şu şekilde denedin mi hiç hapörlerin sesini kapat ve dinle eğer halen geliyorsa ya kablolar pervaneye sürtüyordur ya da bir elektriği kaçağı vardır pc de
Deniyorum hemen
Hoparlörü kapayınca durum değişmiyor.
O zaman donanımsal bir problemi var pc'nin garantisi var ise gönder bekletme derim
Bi arkadaş coil whine demiş belki de problem değildir bilemedim ya :/
Granatisi var mı emin değilim ne zaman aldığımı net hatırlamıyorum
Elektriksel tüm sesler problem yaratır İnternetten mi aldın yoksa bir firmadan mı ona göre bir baktırt yoksa ileri de o bobinler yük altında bozulursa ekran kartın veya anakartın da bozulur masraf açar
İnternetten almıştım ve bu ses ilk aldığımdan beri var. Başta araştırmıştım yine bu coil whine olayını öğrenmistim dedim odur bir şey olmaz. Alalı en az 2 yıl oldu galiba büyük ihtimal garantisi yok ama hangi ay aldigimi hatirlamiyorum. Ne yapsam bilemedim :( bilgisayar mührndisliği okuyorum hocalarıma da sorabilirim brlki
Bilgisayar müh. okuyan hocalarının pek bileceğini sanmam :D bir bilgisayarcıya giderek de destek alabilirsin eğer çok irilte ediyorsa ses seni kodlama yaparken veya pc boştayken de çıkartıyorsa bu sesi
Hep var ya ekrani actigim anda geliyor ses. Büyük ihtimal ekran karyinda problem. Ben de coil whine olduguna inanmaya basladim.
O zaman bir tamirciye götürsen bence iyi olur Yazılımcılar için pc önemlidir :D
... coil whine youtbe de yaz
Normal mi diyorsun
Bi bak youtbe
Biliyorum ztn ne olduğunu
Dinliyorum da şu an tekrardan
Ee tamam işte sendeki bu
Yani sorun değil mi diyorum sadece sesse sorun yok
Izlediğim videodaki adam ses problem değil ekran kartina zarra vermez dedi o zaman önemsemeyeyim mi ya da coil whine değil de baska bir problemse nasil ayirt edeceğim ki :(
Olum coil whine sesini sana neden yazdim. Ac baksana sendekiyle ayni ses mi bikac video dinle
Ya benziyor ses işte ne bileyim
Cozumu olmayan sikinti, yapacak bisey yok