Benim Nokia 6300 idi. Sonrasında hemen onun abisi Nokia 6303'e geçtim. Sonra Samsung Galaxy S3 sonra J7 Prime ve şu an M30s ile devam ediyoruz. 


İlki Samsung galaxy note 2 idi sonra HTC saçma sapan bir telefondu sonra Lenovo K6 Note almıştık. sonra hayalime kavuştum 2018 de gittim S8 aldım :D 4 senedir kullanıyorum hiç pişman olmadım :D
Cevap
16Cevap
6300 ilk telefonumdu 0. facebook tek sosyal medya :d
Son demlerine yetiştim djd
Nokia 5800 ilk dokunmatik ve ilk telefonum dokunmatiği işlemiyordu bazen kanser telefon ama dönemin en iyilerinden sonra günlerden günlere kadar iphone 6-7-xs derken şu an iPh. 13 Pro kullanıyorum.
iphone 6. halen de kullanıyorum. bundan sonra android aldık samsung'da ona alışamadım tekrardan ilk göz ağrıma geçtim.
Sony Ericsson du. Ama tam modelini bilmiyorum
Kendi dükkanımız da çalışıp harçlıklarımı biriktirerek almıştım
1100 di.
S3 mini şu an Suriyeli telefonu olarak biliniyor daghasghjlkasjas
Nokia 3310 idi, sonra Samsung SGH-J700, S3 Mini, On7 aldım. Şimdi A12 kullanıyorum.
5110 idi. Titreşimli batarya almıştık. Ne güzel günlerdi.
6300, BlackBerry, lg g2, note 3, j5, iPhone 6s plus ve note 10 pro
nokia 6600 50 liraya almıştım :D
O telefonu da ailemden biri kullanırdı jdjd biliyorum
benimki sıkıntılıydı, şarjı hemen biterdi, bluetooth'u çalışmazdı, satan yer hâla açık orayı gördükçe unutamıyorum, belki 15 sene olmuştur :D
Bende Samsung s3 le başladım.
Samsung e 250 diye hatırlıyorum
3210 du ilk telefonum
şu an kullandığım telefon ilk telefonum
Ericsson 688 mi 628 mi neydı
Panasonic vardı antenli olan. 😀
Modelini hatırlamıyorum
A 1018 aldım sonra 3210 3310.
sony nin bir markasiydi
Eriscon du hediye gelmişti daha 6 nci sınıftaydım
Sonny Ericson T100
Galaxy y :')
Samsung s3 mini
Samsung e250
Ericsson ga628
Samsung mini
Benim HTC ydi 😅
J5 2016 hâla da elimde can çekişiyor
3310
İphone 6
Panasonic g500
LG K10
Motorola
Motorola
Samsung J1 🥲😫
İ 5s
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?