Türkcell kullanıyorum, memnun değilim! Türk Telekoma geçiş yapmayı düşünüyorum var mı kullanan, memnun musunuz ya?

Evet arkadaşlar soru yukarıda 😊
Türkcell kullanıyorum, memnun değilim! Türk Telekoma geçiş yapmayı düşünüyorum var mı kullanan, memnun musunuz ya?
Cevapla