Türk Telekom kullanıp aşım sorunu yaşan var mı? Vodofone'dan Türk Telekom'a geçmeli miyim?

Ben vodofone kullanıcısıyım. Taahütüm bitecek. Bana şu an 15 gb 1000 dk'yı 360 liradan veriyorlar. Bana fazla geliyor. Türk Telekom'a geçenlere 20 gb 1000 dk 250 lira ancak Türk Telekomda aşım sorunu var filan diyenler oldu. Böyle bir sorun var mı ve başka sıkıntılar yaşadınız mı?

Türk Telekom kullanıp aşım sorunu yaşan var mı? Vodofone'dan Türk Telekom'a geçmeli miyim?
Cevapla