Normalde yakışıklıyım ama fotolarda çok çirkinim, neden olabilir?

Açıkçası normalde çok yakışıklıyım çok fazla iltifat alıp karşı cinsinimde fazlası ile dikkatimi çekiyorum ama fotolarda (özelliklede selfie çekinirken) boka benziyorum. Hadi bu çoğu insanda olan bir sorun fotolarda çoğu insan kendini güzel/yakışıklı bulmaz genelde ama benim için başkalarıda aynı şeyi söylüyor, yani salfielerde çirkin çıktığımı. Her türlü açıyı deniyorum ama yok, olmuyor, sebebini bir türlü anlamiş değilim kafayı yicem. Foto çok fazla çekinmem yani bu tecrübesizliğimden kaynaklı olabilir mi?
Normalde yakışıklıyım ama fotolarda çok çirkinim, neden olabilir?
Cevapla