Çok güzel bir kız olmama rağmen niye fotoğraflarda çirkin çıkıyorum?

Fotojenik olmadığın için demeyin şimdi. Sorun da o! Niye fotojenik değilim? Poz vermekle ilgili falan değil bazı insanlar o kadar da güzel değil ama kamerayı açıp rastgele fotoğraf çekiyorlar ve çok iyi çıkıyorlar bense güzel olmama rağmen ne kadar uğraşsam da çirkin çıkıyorum😔

Çok güzel bir kız olmama rağmen niye fotoğraflarda çirkin çıkıyorum?
Cevapla