Teknoloji tasarım dersinde yaptığınız en ilginç alet neydi?

Hani hepimiz teknoloji tasarım dersinde birşeyler yapmışızdır peki siz ne yapmıştınız ben genelde abimden yardım alırdım çünkü abim anlar böyle şeylerden hatta hazır olurdu evde genelde çünkü boş zamanlarında birşeyler icat eder elektrikler gittiğinde tv izleriz aküyü tv ye bağlayıp en saçma icatım galiba koku saçıp, serinleten aynı zamanda ışık saçan vantilatör olmuştu sınıfta açıyordum herkes başına toplaşıyordu falan güzel günlerdi, bir ara ayakkabının altına zikir matik koyup adım sayar yapma fikri vardı yapmadım 🤣
Teknoloji tasarım dersinde yaptığınız en ilginç alet neydi?
Cevapla