Hiç unutmuyorum ben konuşan çiçek götürmüştüm. Hoparlör vardı içinde, "Beni sula!" diyordu jsjsjh Bir de ben bu fikri Sihirli Annemde ki çilek periden çalmıştım jsjsjjs Hocada beğenmedi zaten, yaratıcı değilmiş. Yahu 12 yaşındayım ne istiyon😂
Teknoloji tasarım dersinde sizi de icat yapmaya zorladılar mı?
Aslında üstü kapalı senden istenen icat yeteneğini arttıracak şeylere kafa yorman (araştırmacı özellik katmak)
Rüzgara kulaç atma boş kaldıkça İnternet üzerinden basit ama güzel icatlar incele, çevremizde pek duyulmamış olan bir icadı proje olarak yap okula götür.. dersin amacı zaten bu 😉
Teknoloji tasarım hocamızla cok iyi anlaşırdım ben. İşi bizim ustümuze yıgmazdı kendiside yardımcı olurdu. Haftaya bana icat getir demek yerine haftaya hangi icatı yapalım diye yaklaşırdı hep. Okuldan ayrılacagım zaman en çok o hocayla eskisi gibi sık görüşemeyeceğim için üzülmüştüm. Hersey için teşekkür ederim Hatice hocam.
Eğitim sistemimiz öyle mükemmeldi ki 11-12 yılda mükemmel icatlar çıkmaması herkesi şaşırtıyordu. Sorun bizde değildi ki, biraz daha zamana ihtiyacımız vardı. Pamuktan fasulye çıkartan Rabbim elbet başka icatlarımıza da fırsat verecekti
Ben hatırlıyorum yaşımdan dolayı ben ağaçtan meyveler dökülüp patlamasın başka taraflara dökülmesin diye bir icat yapmıştım öyle işte baya beğenmişti hocalar
Gece kitap okumak için yastıklı masa gibi birşeyler yapmıştım üstten ışık falan vuruyordu baya güzeldi onu okuldan aldılar sonra bana bir daha geri vermediler. Çok emek verdiğim için hala daha düşününce ciğerim yanıyor