Telefonun görünümü mü yoksa özellikleri mi önemli senin için? Rengine kasasına vs çok takılır mısın?


Görünümü, özellikleri, kamerası özellikle... Her şeyiyle bir bütün oluyor zaten. Önemsiz bir yanı yok ki😄
İçeriğini kontrol etmeden telefon almam görünümü önemli değildir en fazla rengine bakarım o kadar benim için önemli olan teknik özellikleridir.
Özellikleri çok daha önemli. Dışı güzel görünüp işlemcisi yavaş bir telefon işimi görmez ya da kamerası kötüyse anlamı olmaz
Ekran parlaklığı hangi kısma giriyor bilmiyorum ama bu özellik önemli. Onun dışında görünümünü pek de takmıyorum. Özellikleri önemli.
Cevap
25Cevap
Özellikleri iyi olan telefonun, ama zaten bütün telefonlar standart gibi
Özellikleri önemli benim için. Geçtiğimiz Ekim ayında Iphone 11 satın aldım. Renge takılmadım en ucuzunu aldım. Sonuçta içindeki donanım aynı
Görünüm hiç bir şeydir, Önemli olan kullanılan özelliklerdir. Telefonu daha çok iş için kullandığım için apple asla kullanmam
bütün telefonların özellikleri hemen hemen aynıdır telefonun görünüşü ve pahalı olması önemlidir ucuz telefon bı ise yaramaz
İkisi de önemli ama ambalaj daha önemli her şeyi geç ben apple hastasıyım babamın apple hissesi bile var vahsjghasjfghasjsaa
Özellikleri daha önemlidir. Klavyesine dokunurken deliriyor telefon kendi kendine harfler yaratiyor😂
Görünüm de önemli ama daha çok özellikler önemlidir özellikleri iyi olmayan telefon güzel olsa ne olmasa ne
Fazla özellik aramıyorum zaten bir telefonda. Ortalama şeyler yapsın internete falan girsin yeter. Bu yüzden benim için görünümü daha önemli olabilir.
Benim için ikisi de önemli. İkisi de içime sinmeli. Biraz mükemmeliyetçi bir insanımdır 😅
Özellikleri çok önemli ama garip bir şekilde telefonun inceliğine bakıyorum ya 📱
KS takılıyorum bilmem nesi iyi olsa bana ne faydası olacak 😁
Görünüm olarak iPhone, oyun müzik vs için Android kısacası görünüm aramıyorum artık özellik arıyorum :)
iPhone devamlı.. görselden ziyade kullanımı seviyorum, başka telefon kullanamam
Kararlı olması istikrarlı çalışması önemli o yüzden iPhone den şaşmam
İyi görünsün, işimi de görsün yeterli fazla özellik istemem ya da son model olsun falan takıntım yoktur
İkiside önemlidir benim için.
Özellikleri daha önemli tabi
Özellikleri daha önemli
Hiç biri telefon kullanmam
İkiside önemli ama özellikleri daha fazla
Alo desin yeter zaten ayda kırılıyor
özellikleri çok daha önemli..
Görünüm de özellik kadar önemli.
Özellikleri önemli.
Elbette özellik..
özellkleri
Özellikleri
Özellikleri
Özellikleri
Özellikler
Tabiki özellikleri
Özellikleri
Tabiki teknik özellikler ön planda
Özellik
İkiside ama özellikler daha baskın
İkisi de önemli. Bi de fiyatı
İşlemci hızı
Özellik
tasarım önemli tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?