AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
15bin altina alinan laptop çöp zaten fakir bile sayilirsin knk
Bence parası değilde msi olması insanları cezbediyor. Şahsen şu an beni etti. d
Zaten adam akıllı normal bir makine almaya kalksan 10 15 bin TL şu ekonomide. Dert etme daha ne makineler var zengin gostertmek için 😉😉
, alakası yok. 60000₺ lik PC varsa 30000₺ kim PC varsa zenginsin kanka
Olabilir bence ucuz bile , yazilimcilar zaten en kötü 25-30klık sistem kullanır.
Bir telefon olmuş 10 binlira
15 bin liralık bilgisayar bilgisayar değildir 😂
Sanırım öyle ıphone 13 pro aldım arkadaşlarım Apple CEO su olmuşum gibi davranıyor saçmalık
Öyle ülke nın durumu vahim
30 binlik bilgisayar kullanmak bile zenginlik belirtisi değil kimi kandırıyorsunuz iphone 11 kullanıyorum ama cüzdanda 200 lira var bilmem anlatabildim mi
Knk niye kandırayım insanları zenginlik belirtisi olmadığını bende diyorum
11 pro cuzdanda para yok telefon borçlu 😀
semih
Genel söyledim 13 pro alıp hava atan ama faturasını ödeyemeyen tayfaya
Telefon dgünü hediyesiydi bu arada bsbsbshshshs
diğer 2 yorumuda kaldırır mısın
Yoo
kızım silsene gerçekten acil ya uff
Yoo snsjsjsnsjsjs
sen bılırsın gercekten yazdım ben sıl dıye saka amacı yoktu
Zenginlik? 15bin ₺'lik pc'ler artık çöp gibi.. Geçen gün baktık en dandiği 16 bin ₺ başlıyor. 2 sene önce 10bin ₺ almıştık excalibur oyun pc yi.
15 bin TL ye bugün şartlarında normal bir PC ancak alabilirsin ki okulun gereği durumun olmasa bile almak zorundasın hayırlı uğurlu olsun almışsın güzel günlerde kullanman gereği ile ama insanlar neden çekemiyor anlamış değilim
Ne alaka aw 🤣🤣 bizim milletimiz bir değişik kafaya takmıştır gidip taksitlerle alır onu ,🥳bunu.
Virgülün çok manidar
Sana mı değdi?
İşine bak
Benim KYK borcumun yarısı kadar 15 bin TL. Birazcık zenginlik belirtisi bana göre.
Elde on bin liralık telefon leptop cepte para yok hayatı taksitlere bağlanmış insan topluluğu baska söze gerek yok
15 e macbook aldim ustune kahve doktum icim gitti ustune yine 16 ya macbook aldim daha enayisi yoktur
Benimde sadece bin TL kıl bilgisayara ihtiyacım var ama yok😂 ah zenginlik nerdesin 😂
Ne yapıcan bin TL lik cihazla word mü girecen sadece
Çağrı merkezinde çalışmak için sadece Windows yüklü olması yetiyordu.
Kıyamammm🥺
Yoo gayet normal, ben geçen gün 8 bin tl ye 2 pc aldım, ertesi gün gittiğimde tanesi 12 bin tl olmuştu.
Ne alaka kullandığımız ürünlere göre zenginlik değerlendirilmez
İnsanlar başkaları adına mutlu olmayı beceremiyor. Hep bir çekememezlik
Bu ülkede ekmek makarna hariç ne yersen ye o bile lüks sayılıyor, cahil koyun dolu memleket , bunlar kuru ekmek hariç herşeyi lüks sayar , klasik hükümet seçmeni, cahil işte
ortalama bir laptop 15 bin altına yok artık gayet normal zenginlikle ilgisi yok ki
Bende onu diyorum zaten millet onu bile çok görüyor
Suanlik 15 ise normal ben 6 7 ay önce monster aldım 15e şimdi 25 cidden 25 verilecek leptop değil
Bu gun babamın 70k lik bilgisayarını kırdım daha yürümeyi bilmeyen kardesime attim aklıma geldi
Alakası yok şu zamanda ne ucuz ki o zenginlik belirtisi olacak.
Günümüz şartlarında 15liralık bilgisayarların pek bi abartılacak yönü yok bence
Abimin bilgisayarı 18.000 TL ama evin kirasını bile zor ödüyor (başka şehirde öğrenci)
100 bin tl lik araba kullanan zenginlik olmadigi gibi buda degil
Çekemeyen anten taksın de mk kendilerine ne giriyor
Hayır bizim keriz olduğumuzun belirtisi
Aynen çok dogru
Doğru 20 bin TL üzerine telefon alıp hava atma dışında hiçbir işe yaramayacak bir ürün yerine işime yarayacak bir cihaza 15 bin TL vermek kerizlik. Nereden baksan vizyonsuzluk akan bir yorum.
@Clairvoyante Ben neden 15-20 bin veriyorum keriz miyim diyemeyende bana kaf atıyor. Ülkecek keriz yerine konuyoruz tabi senin zekan geriden geliyor belli jeton sekiz köşeli galiba geç düşüyor.
O konuda haklısın, ona bir sözüm yok ama senin yorum şeklin sanki bu cihaza ihtiyaç duyup da alanlara keriz demek gibi olmuş. Yoksa bir ürüne olması gerekenden fazla ücret ödüyoruz. Zekamı bilemem ama senin anlatma şeklin de zekanın çokta ileri seviye olmadığını gösteriyor.
@Clairvoyante yoo ülkecek hepimiz keriz yerine konuyoruz demekti maksadın ederii 15 birim değil onu diyorum
Yazdığımı anlamayan sensin sen ilk kendi kapının önünü süpür sonra bana salla
Ben de diyorum ki o konuda haklısın. Sadece en baştaki yorumunda yanlış anlaşılacak şekilde yazmışsın.
@Clairvoyante yooo
tm
Nerde yaşıyon aga sen?
Türkiyede
Şehir olarak kast etmek istedim..
Bende iPhone var kimse dönüp bakmıyor bile.
Bursa
Zenginlikle alakası yok.
Yo kuzenim bana hediye etmisti Amerika'da yaşadığı için alması kolay oluyor ama ben fakirim ve pahali esyam var ama fakirim dkddk
Bu ekonomide pahalılıkta evet...
Bu zenginlikse arabası olan milyonerdir
Benim o da yok🫠
İyide bu zenginlik değil ki
Hayır … artık herseyi taksit ile almak mümkün
En ucuz bilgisayar ne kadar kardeşim
15 bin zenginlikse benim 20 binlik noluyoo
Şartsa kullancan yani yapcak bişe yok
Bulunduğumuz dönemde hayır.
Hayır şimdi bir ekran kartı 60.000₺ nerdeyse
Hatırı sayılır derecede sabitlenir
Sanmıyorum milyonluk bilgisayarlar var.
Fiyat normal şu an
1 kilo salatalık al 15 20 lira zaten laa
Yoo çünkü 10 binden aşağı pc kalmadı 😉
Bence değil. Sen öyle görmüşsün.
Hayır canım belirtisidir bence
Tek ekran kartı ondan pahalı su an
Pc minimum fiyatlar zaten 15 bin tl
Sadece ekran kartı olmus 15000 lira
Ne alakası var zenginlikle piyasası o zaten
Hayır bu gün orta standart bir laptop o fiyatta
Bu ekonomik durumda hersey normal
Şu zamanda 15 bin tl paramı 100bin tlye neler yapardin şimdi hiç bir şey yapamıyorsun.
Yooo artık o fiyatlardan aşağı bilgisayar yok ki
Şimdi 15 bin tl lik pc mi?
Ben o parayı kumarda her hafta veriyorum 😂
Telefonlar bile daha pahalı
Hayır enayilik belirtisi
1000 euro bile değil üstelik %35 i vergi ve windows 10 nun lisans ücreti, freedos olsa 1.500-2.000 TL fiyatı inecektir.
@EnzamiKumi Düzgün bir ekran kartı olan ve oyun oynamak isteyen biri minimum 20 bin TL'yi gözden çıkarması lazım. Millet senin gibi sadece netflixten dizi izleyen amaçsız biri değil.
Yooo 15 k çok iyi bilgisayarda yok artık
Şu an bu fiyat normal
Değil bence
artık hep pahalıbilgisayr çok değilyani