Sattığım telefon üstünden neredeyse bir ay geçtikten sonra anakartı yanmış dendi, ne yapmalıyım?

Bundan bi kaç hafta önce yani 4 Nisan tarihi 2. el telefon alışverişi yapmıştım. Adam telefonumu inceledi bende onunkini inceledim benim telefonda ben kullanırken hiç bir sıkıntısı yoktu her aksamı çalışıyordu sadece kozmetik olarak arka kasasında çizikler vardı İphone 6'nın klasik çizikleri diyeyim. Adamla anlaştık ettik telefonları inceledikten sonra helalleşip sattık aradan hemen hemen 1 ay geçtikten sonra adam bana yazıyor kardeşim senin telefonun anakartı yanmış bozuk telefonu bana iteliyorsun diye. Telefon bendeyken anakartı yansa zaten telefon ya kapanırdı ya da açılıp kapanma olayını yapardı. Telefon bozuk gel telefonunu al ya da yaptır diyo ben ona eski telefonunu vericekmişim oda bana vericekmiş ama telefonun üstüne para vermicekmiş diyor, ben ondan telefonu alırken benim telefon üstüne 550tl para vermiştim. Ben dedimki telefonda bir şey yoktu ya sende bir şey oldu ya da telefoncuda filan ben bir şey yapamam dedim o daha zorladı telefonu bana vermeye en son evime filan gelicekti adresi bendeydi sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Üstüne adam diyorki ben samsunga filan geçtim yok sonra iphone 6 aldım vs vs sen telefonu değiştirsen bana hemen yazardın zaten numaram letgoda var hemde adam her hafta araba storisi atıyordu onları wp üzerinden görüyordum numaram kayıtlı olmasa onu görmem imkansız yani.
Sattığım telefon üstünden neredeyse bir ay geçtikten sonra anakartı yanmış dendi, ne yapmalıyım?
Cevapla