Telefonumu telefoncuya yaptırdım ama tekrar bozuldu ne yapabilirim?

Bataryası şişmişti değiştirip verdiler ama 1 ay olmadan tekrar şişti ve kapağı açıldı. Oysa telefonu çok az kullanıyorum şarjda da oynamadım.

Ne yapicam şimdi? Telefoncuya tekrar götürsem para isterler mi :(

Telefonumu telefoncuya yaptırdım ama tekrar bozuldu ne yapabilirim?
Cevapla