Uzun mesaj yazan birine kısa bir mesajla cevap vermek kabalık mıdır?

Gönderi atmıştı dini bir konuda bende cevap verdim sonra baya açıklama fotoğraf atmış
-bu arada konu islam da kadın hakları ve bende 34 ayet çelişkili gelmiş demiştim -
bende okuyup mesajların bazılarını beğendim ve açıklaması için teşekkür ettim ayıp olmuş mudur
Uzun mesaj yazan birine kısa bir mesajla cevap vermek kabalık mıdır?
Güncellemeler
+1 yıl
en son mesaj atmış asıl ben teşekkür ederim seviliyorsun dedi bende diyecek bir şey bulamadım beğendim
bence ayıp olmamıştır samimiyetimiz yok derdini anlatmadı ki uzun uzun sadece dini bir konuda açıklama yaptı
Uzun mesaj yazan birine kısa bir mesajla cevap vermek kabalık mıdır?
Cevapla