Bildiğiniz üzere yazılımların makineler tarafından anlaşılması için farklı kod dizilimleri vardır. Bu tıpkı yabancı bir dil öğrenmek ve keşfetmek gibi olabilir. Yeni bir dil keşfetmiş olsaydınız, adını ne koyardınız?
Yeni bir yazılım dili keşfetmiş olsanız, adı ne olurdu?
Yok zaten seçmesinler o dönem kimya okuyordum ben, fizikçiler ile ortak lab var,.. Şöyle söyleyim kimyacı normal halkla aynı kafada ama fizikçi yi de anlar, ama normal insanı fizikçi ile koy converter gerekir😁😁😁
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Elon Musk gibi garip garip isimler koymazdım. Orası kesin. :D
G# olabilir.
:D sdfdsfds
Fizikçi kafası o bende çok tanıdım o camiadan, harbi her şeye kod isimler koymaya meyilli bir grup... İyiki isimleri onlar seçmiyor
@_RamSes_ seçmesinler lütfen ya.
Yok zaten seçmesinler o dönem kimya okuyordum ben, fizikçiler ile ortak lab var,.. Şöyle söyleyim kimyacı normal halkla aynı kafada ama fizikçi yi de anlar, ama normal insanı fizikçi ile koy converter gerekir😁😁😁
@_RamSes_ kimyacı çevirmen olsun o zaman :D
Olabilir, convert etmeyi sevmem normalde😁😁
Yazılım dili çıkarmak oldukça zordur :d Çıkarabilecek olsam Python’un ve Java’nın karışımı bi dil çıkarmak isterdim
Kirkenes
Marduk
Espheni