Hiç sosyal medya kullanmadım, bu beni çağ dışı birisi yapar mı?

Hiç sosyal medya kullanmadım, bu beni çağ dışı birisi yapar mı?
KS hariç aktif olduğum ya da üye olduğum hiç bir sosyal medya platformum yok. Kendimi bildim bileli de olmadı. Acaba çağın gerisinde mi kaldım?
Hiç sosyal medya kullanmadım, bu beni çağ dışı birisi yapar mı?
Cevapla