İnsanlar beni çok garip siyor 🤷♀️ sanki anormal mışım gibi. Sen ne düşünüyorsun benim hakkımda?
30 yaşındayım yalnız yaşıyorum çalışıyorum bekarım
insanlara gözüne gözüne mi sokmam lazım her şeyi? 😒
İnsanlar beni çok garip siyor 🤷♀️ sanki anormal mışım gibi. Sen ne düşünüyorsun benim hakkımda?
30 yaşındayım yalnız yaşıyorum çalışıyorum bekarım
insanlara gözüne gözüne mi sokmam lazım her şeyi? 😒
En güzelini yapıyorsun bende senin gibi sosyal medya kullanmıyorum yaşım 30 ve bekarım senin gibi
🙈🙏
Sosyal medyada millet gösteriş yapıyor ve hava atmaya uğraşıyor
Cevap
12Cevap
Kimin ne düşündüğü umrumda olmaksızın bende sosyal medyadan olabildiğince uzagim ve çokça da memnunum halimden.. hem kime ne yahu 😂
Cok sevindimmmm
Sen boş ver milleti kafana göre takıl kullananlar ne faydasını görmüş
Aynen 🙏
Sizin seciminiz bu neden ayiplayayim ki :)
Sosyal medya sadece zaman öldürülen bir yer netice de
Bende bos zaman gecirmek icin kullaniyorum 100 takipçim var yani :D
30 yaşında sosyal medya kullanmayan biri olarak dusunurum...
benim de cok aram yok
Ne güzel 👍
Tercih meselesi olabikir. Inandirici gelmiyor pek. Illa vardr birseyler
Ben de kullanmıyorum.
Sosyal medya kullanıyorsun
Bende kullanmıyorum ama yalnız sıkılmıyor musun
Tercih etmiyor der geçerim, çok şeetmemek lazım
adres ver gelip kalabalık yapalım
Bende kullanmıyorum rahat ol yalnız değilsin
Gayet normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar