Kendimi bildim bileli Apple markasını tercih ederim lakin değişmeyen tasarımı ve uçuk fiyatlarıyla artık tercih etmiyorum. Samsung markası daha makul ve güzel işler çıkarıyor, sizin tercih ettiniz marka hangisi?
Telefon alırken genelde hangi markayı tercih ediyorsunuz?
Körü körüne cahilce Apple alıp sırtımı yaslamam. Tamam Apple'ın kamera işlemci farkı var ama o paralara deymez. Android cihazlar Apple'dan daha iyi şu an ve daha hızlı ama sosyal medya entegrasyonu sebebiyle Apple tercih edilir. Eğer androidlerinde sosyal medya entegrasyonları yapılsaydı şu an Apple sıralama dışıydı.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Simdiye kadar samsungtan sasmadim hic. Elektronik eşya satisindaydim yillarca. En önemli sey elektronik üründe servis. Ve Türkiye de en iyi servis samsungun. İlk defa saticinin aklina uydum redmi aldim. Gerçekten cok memnun kaldım. Servislik bir şey cikmadi, ama cok iyi çıktı telefon.
iPhone alan ekstra bir şey yapacak diye almıyor zaten. Bende de var budalılığı. İhtiyaçlarını görmekte zorlanan insanın elinde bile iPhone var. Saçmalık bu!