Herkesin elinde iPhone var, bir biz mi fakiriz anlayamadım neden?

Okuldayım yarısından fazlasının telefonu iPhone x ya da üç kamerası olanlardan bilmiyorum benim oppo öğrenciyim ailemiz ne bileyim geçiniyoruz Hamd olsun fakat iPhone çok pahalı on milyar verip alamıyoruz biz de mi sadece böyle
Herkesin elinde iPhone var, bir biz mi fakiriz anlayamadım neden?
Cevapla