Ben sosyal medyadan tanışma olayına bir türlü ısınamıyorum bir bana mı yapmacık geliyor anlamış değilim. Eski kafalıyım galiba. Ama kasmaz verirdim numaramı tanışmak istiyorsam sonuçta iletişim kuracağız 😂
Ya eski kafadan değil ben senden daha yeni kafa değilimdir emin ol ama internetten de gerçekten iyi insanlar çıkabilir, tek şey ille çevremizdekiler olacak diye değil ya. Ama kötü tecrübeler de olabilir sadece biraz daha dikkat etmekte yarar var xd
Şöyle bir şey olsa peki biri çıktı dertleşiyon güldürüyor falan muhabbeti hoş dedi ki yakın yerlerde oturuyorz 1 saat yol seninle reale geçmek istiyorum ama guvenmezsen anlarım. hatta foto falan atıyor kendi hakkında yine de olmaz mı
O zaman olabilir de bunun için ona cevap vermem lazım ben cevap vermeyerek kaçırıyorum 😂 Ayrıca sadece arkadaş olurum ben duygusal ilişkiyi sosyal medyadan sevmiyorum demek istedim
Duygusal ilişki tabiki zor, onu herhalde en sona bırakmak lazım sonuçta önce hoşlanmak lazım arkadaş olarak bakmazsak , sonra bir ihtimal bırakıp hani hoşlandım ama gerçekte muhabbet etmeden bir şey hissedemem diyip mesela tanışmaz mısın? Ben tanışmıştım da 1 kere sadece ben mi öyleyim şu an merak ettim😀
Ne var bunda veririm en fazla numarası nı engellerim Eğer ayrıldıktan sonra rahatsız etmeyeceğini bilmiyorsan sorun sizde dır Kadın erkek olsun biri seni istemiyorda bırak gitsin kardeşim numarası nı sil ya da engelle ya da heryerden engelle Korkmayın bu kadar Allah için Bide bu triplere uyuz oluyorum hem kızlar ayrılıyor senden kız ayrılmak istiyor sonra numaranı silmiyor sen siliyorsun numarası nı sonra diyorya sen beni hemen unuttun numaramı fotolarımı sildim, takipten çıktın Sen ayrılmak istiyor sun erkeği üzüyor sun sonra bekliyor sun erkek yüzü gülüyor içi kan ağlıyor ben ne yaptım bu kız beni terketti diye ama hanımefendi trip atıyor mesaj atıyor ya da sen atıyor sun kendisi soğuk davranıyor sende soğuk davranıyorsun sonra diyor sen bana soğuk davrandın. allah için trip atmayın atıyorsanızda hemen ayrılmayın artık ilişki bı hale giriyor üç kere ayrıl bir daha barış yeter
1
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Veriyor sanızda nude atarsan o erkek sapıksa kusura bakma o nude fotonu saklar sonra diyor sun fotomu kullanıyor bana karşı. tamam normal yüzünü gösteren foto at. evlenmeden ya da aranızda nikah olmayan adamada nude atıyor sun Bunlar sadece düşüncem kusura kalmayın alınmayın evlenmeden cinsellik olmaz
Hayatım da yaptığım çoğu şeyi şeyi fazla ne olabilir ki diyerek yapıyorum.. Cok zorlanmadan veriyorum aslında En fazla ne yapabilir ki 😅 Rahatsız ederse engellerim düşüncesi:)
Aslında tam tersi olması gerek olumsuz bir durumda sanaldaki en fazla telefondan rahatsız eder ama reeldeki her şeyi yapabilir. Ama gariptir ki reeldekine daha kolay numara verirler.