Hemen ısınıp, numara verme noktasında sorun yaşamayanlardan mısınız yoksa uzun bir süre bekletenlerden misiniz? Ben önceden daha kolay verirdim, artık numara yerine başka platformları teklif ediyorum gerektiğinde.


Kolaylıkla vermem. Sanal üzerinden sayılı kişilere numaramı vermişimdir. Şimdiye dek beni buna hiç pişman etmediler. Fakat yine de bundan sonra internet üzerinden tanıştığım kimseye numaramı vermeyi düşünmüyorum. Mesele iletişim halinde kalmaksa, bunun için kurulmuş bir sürü uygulama var. Oralardan da iletişim halinde kalabiliriz. Telefon numarası şart değil...
Daha önce bazı sorunlar yaşadım bu yüzden çok güvenmediğim bir insana öncelikle başka platformlar teklif ediyorum sonrasında aradaki güven oluşursa numaramı veriyorum oluşmazsa aynı platformdan sohbete devam ediyorum.
internetten tanıştığım kimseye vermem numaramı. gerçekte bile tanıdım sandıklarını bakıyorsun tanıyamamışsın internetten tanıştığın sapık mıdır katil midir hiç verilmez...
Cevap
15Cevap
Kolaydır. Aynı numara kartvizitimde de yazıyor. Çok can sıkan olursa savcılığa giderken dilekçe bırakıyorum, 2 dakika ifade veriyorum.
Çok zor duruj benim için. Ben sınıf arkadaşlarıma bile vermezdim. Bir iki kişi bilirdi. Kursta isteyen oldu yine vermemiştim.
Kişiye bağlı. Öncesinde bir güven oluştuysa veririm yani😅 bugüne kadar sanal ortamda tanışıp numaramın olduğu iki kişi var sadece zaten 😂
cok ınsanın numarasını aldım hıc bırı kalmadı desem yeridir.. sohbet muhabbet bıtınce zorlamamak gerek
Zordur hatta imkansız gibi bir şey.. Ailem öğrenirse hiç iyi bitmez sonu. Her ne kadar 18 yaşımda olsam da bana karışmayacakları anlamına gelmiyor.
Numaramı vermem, site de 2 3 kişide vardır onları 5 6 yıldır tanıyorum zaten.
Bu konuda hep tereddütte kaldım. Hiç kimseye numaramı vermeyi tercih etmiyorum 😄
Vermem. Asla o kişiye güvenmem zor olur ki hiç güvenmem
Aslında bazen numarayı vermeyi düşünüyorum da düşüncede kalıyor işte
Hayır vermiycem haketmiyor
Yorumun için teşekkürler iyi geceler
Şuana kadar vermedim kimseye en yakın arkadaşıma bile vermedim
Isınırsam veririm numaramı.
Ama bu çok çokkk nadir olur.
Erkek halimle kimseye güvenmiyorum, zor benim için. İyice güven vermesi gerek.
Veririm iletişim aracı sonuçta ilk etapta bak sana güveniyorum mesajıdır aynı zamanda
kimseye numaramı vermiyorum çünkü böyle bişeye ihtiyacım yok artık
Evet verdim beyinsizin tekinr 2 sene neredeyse hala mesaj atip ariyor (engelledim) mesaj kutum doldu silmekten sıkıldım atmaktan sıkılmado beyin hoşafı
🤣🤣
Çok çabuk güvenen insanlarsaniz eğer sizin için kolay olur. Kişiden kişiye değişir
ben ise senin için nasıldır onu soruyorum :)
Gecmis zaman bi kaç kişiyle paylaştım ama şu saatten sonra böyle bi hata yspmam
Benim hat pavyon hattı gibi iş gereği 500 kişi arıyorgğnde tanımadığım
Veririm sorun olmaz
Her tanıştığıma vermem. Güven veriyorsa bana olabilir. Ama toplasan 2-3 kişiye anca vermişimdir hayatım boyunca. Biriyle sevgili olmuştuk zaten.
Zor ya beni bu zamana kadar kandirdiysa
kandırmamıştır ya
kolaydır bence çünkü yayarsa bende onunkini yayarım falan falan
Karşıdakinin verdigi güvene bakarak atarım numaramı
Asla vermem derdim ama işte büyük konuşmamak gerekiyor hislerimize yenik düşebiliyoruzzzz
kişiden kişiye değişir.
Çok zor güvenmem zaten vermem de.
Zor numara vermek güvenmiyorum
Çok zor ve asla da vermem
Zorr anasını ağlatana kadar vermem 😂
Zor vermem buna gerek yok saçma buluyorum
Çok zordur ama imkansız değildir
kişiye bağlı olarak değişiyor
Özgüvenliyim sorun olmaz
Zordur imkansıza yakın
Zordur erkek halimle aşırı güvenmem lazım
Vermek zor benim için
kolay veririm taktığım bir şey değil
Kişisine göre değişir
Zor.
Zor ama imkansız değil...
Kolay bişey olsa direk engeli bas geç
Vermem ya niye verelim
Çok abartılsn bi mevzu
Zor.
Kişiye göre değişir
Çok yakinsak veririm
Vermem
Zordur.
Çok zor
Zor.
zor tabi ki
İmkansız
asla !!! olmaz
Vermem
Kişisine bağlı
Zordur vermem
Dert değil
Benim gibi m. allara kolay
Vermem
Zor.
Kolay olmuyor artık
zordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?