Cevapsız arama bildirimine tıklayınca aradığını bilmiyordum benim elim bildirime çarptı yanlışlıkla. Hiç aramam gereken bir zamanda aradım sonra aa buna tıklayınca arıyormuydu diyip dalgınlığıma gelip bir daha bastım, aramamam gereken bir zamanda 2 kez aramış oldum.
Ben onu hep yapıyorum ya 🤦♀️🤦♀️ Sonra da şey diyorum aaa ben mi aramışım. Dur arama kaydına bakim. Cidden ben aramışım ya. Hiç görmedim elim falan çarptı heralde sjsjsjs Tabi ne kadar inandırıcı olduğu tartışılır 🍂
Hayır aramadım. Durumlara da bakmam nefret ediyorum her yerde durumlar.. aynı durumu 10 yere atıyorlar! Hepsini sessize aldım. Başkalarının hayatını o kadar merak ediyor olsaydım röntgenci olurdum yahu
Ya o bişey değil ekranım donmuştu üst üste basmıştım ben de sonra ekran hızlı hızlı geldi bişeyler filan oldu… karşı tarafa domuz emojisi nasıl gitti hala anlamış deilim 👉👈👀
Instada bakarken 4, 5 resim sonrasina yanlasikla begenince en son paylastigina kadar hepsini begeniyorum😂😂😂😂en azindan profiline baktim resimlerini begendim jsjs
Bende Instagram da oldu ekran açık uyuyakalmışım telefonun bozuk dokunmatiği okulun en güzel kadın hocasını saat 3.5 ta 3 kere çalmış hoca bir şey demedi mdmxmmsmxmd