Selam dostlar. Telefondan fotoğrafına bakayım derken, yanlışlıkla arayıp teknoloji kurbanı oldunuz mu hiç xd Kimi aradınız, anlatın hele :)


Aramıştım. Yengemin ablasını 😃 hemen kapattım sonra mesaj attım resmine bakim derken elim kaymış diye 😃 bazen dürüst olmak gerekir ne kaybedeceğim ki 😉 oda çok güldü zaten
:D geçmiş olsun xd
Üni wp grubundaki kızın fotosuna bakayım derken elim değdi. Sonra bi terledim utandım sonra şey yazdım. Kusura bakmayın sizi aramışım galiba hiç aradığım birisi de değilsiniz neden aradı tel anlayamadım dedim. Öyle 😅
Evett yaa eski sevgilimle yaşadm bunu ppsini degstrmsti bakayim derken yanlskla görüntülü aramıştım gülüm hayrdr gece gece görüntülü konuşmak istiyon dedi rezil oldum adama arkadaşima da bunun gibi bisey olmuştu 😂
Cevap
8Cevap
Hayırrda birinin çevrimiçi oluşuna bakarken görüntülü aramıştımm 😓
o da öyle sayılır be. D geçmiş olsun sdfs
Hayatımda hiç öylee bir panik yaşamamıştım birde geri aradı bende kapayıp engellemiştim 😂😂
ahahaha deseydin yanlışlık olmuş diye :D
Ne diyecekmişim
Whatsapp tan kızın resmıne baktım arama yaptım göeuntulu aramam gerekıyordu kız acaip deyişmiş yanlış aradım sandım 😂😂kıvdır durdum saçma sapan konuşma yaptım😂kızın yaptırmadığı sade göz rengı kalmış resmınıde deyiştirmemiş
offff evet ya Allah kahretsin kendi ellerimle kendimi yakmistim
sonra nasıl çevirdin lafı. D
cevirmedim. Zaten biliyordu hislerimi
Mesajları tekrar okuyuayım derken aradım yanlışlıkla 😅 Allah'tan anlayış gösteren bir eski sevgilim vardı 😏
Ben eski sevgilim fotoğrafını yalarken aradım yanlışlıkla djsksk
😂😂😂😂
HAGAHHAHAHAGAGAGAGAHAHAH 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Skahsoahwlwjelwjd yok sanırım olduysa da bir iki olmuştur
Evet cok aradim o sekilde, sevgilisi olan ama hoslandıgım cocugun profiline bakarken olmustu, pardon yanlislikla aradim demistim ama sevgilisi açtı🙄🙄
Hatırlayamadım ama belki yıllar önce yapmışımdır, bilemedim.
Yok bu başıma gelmedi ama instada sanırım çok önceden yanlışlıkla ilke atmıştım😅
Ahahahaah evet olmuştu ama en yakın arkadaşımdı kendisi 😂
Hemde görüntülü arayıp rezil olmamak için özledim görmek istedim diye kıvırm. Utanc verici😂
😂😂😂, güzel soruymuş tam olarak hatırlamıyorum ama yaptım galiba bir kere
Sevgilimi aradım... 😅
Sonra telefonda kaçamak yaptık. 😏😎
ben öylesine bakarım gruplardaki kişilerin ama neyseki öyle birşey yaşamadım.
Eski sevgilimin yakın arkadaşını aramıştım. Hayırdır yenge yazmıştı o da
Aradım malesef hem de görüntülü :D
Olmayan yoktur
Sanmam
bi kere oldu
Niye her yorumumdasin
🤷♀️🤷♀️
😁😁😁
yok ben, insanların yorumuna yorum yapıyorum. Bugün öyle
sana iki kere denk geldik
He eyvallah
Görüntülü aramıştım 😄
hemen de bildirim gidiyor sıkıntı :D
Aramıştım eski sevgilimin koyduğu profil resmine bakiyim derken 😂
Bu hiç benim başıma gelmedi
ay evet bi grupts aramistim rezil bi olauy
Hocamı aramıştım geceydi birde dydiyidyxgi3 hemen özür diledim
Yok yaparmıyım öyle bir hata
Evet, olmuştu birkaç kere. 🙈
Yok başıma gelmedi ama olsaydı çok utanırdım.
olmadı hiç umarım olmaz :D
Hayır o kadar bağlanmadım kimseye
Evet benimde başıma geldi cok kötü bir durum
🤦♀️ az yapmadık : D
hızllı yaşıyorsun demek ki :D
😄 olabilir
olmadı ama olur diye aşırı korkuyorum
Aradim
Çooooook 😤😅
Çoookl aradım
sınıf temsilcisini aramıştım
Şükür ki öyle bişey gelmedi başıma
hayırr
Çok şükür hayır
aramadım.
Bakmıyorum resimlere
Aramadım
Hayır ama arandım
Evet ya.
Aramıştım
Onuda yaşamadım
Sayısız
Hep yaparım:)
Evet ya
Hayır
Aramadim ama yakindir...
Evet olmuştu bir kere
Yok aramadım
Hayır😄
Hayır
hayır yapmadım..
Aradım
Neyseki aradığım kişi halamdı
Maalesef djxhxbdkehw
Evrt yaaa
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?