"Dosya adı/adları hedef klasör için çok uzun oluyor." hatası ne demek oluyor?

"Dosya adı/adları hedef klasör için çok uzun oluyor. Dosya adını kısaltıp yeniden deneyebilir veya yolu daha kısa olan bir konumu deneyebilirsiniz."

Arkadaşlar bu hatayı nasıl düzeltebilirim? Hiçbir dosyayı taşıyamıyorum ya. Allah rızası için bilen biri varsa yardım etsin lütfen.
"Dosya adı/adları hedef klasör için çok uzun oluyor." hatası ne demek oluyor?
Cevapla