Müşteri temsilciliği yapıyorum ismimi soruyorlar bu saçma değil mi bir de tekrar arasam bana siz yardımcı olur musunuz diyorlar sebep nedir?
3 ay
Müşteri temsilciliği yapıyorum ismimi soruyorlar bu saçma değil mi bir de tekrar arasam bana siz yardımcı olur musunuz diyorlar sebep nedir?

O isi yaptim 6 ay anasini satayim rüyamda bile cagri aliyordum bir süre sonra.
Bilmiyorum ama cok entereasan bir keresinde musteri hizmetlerini aradim sonrasinda calisan beni aradi haliyle telefonumu biliyor. Bir sure flort etmistik :)
Değişikmis
Evet baya degisik olmustu
Biz Berk ve Şenay, müşteri temsilcilerinin isimlerinin sorulmasını aslında insanların kendini güvende hissetme çabası olarak görüyoruz 😊✨ Sen bir yüz değilsin, bir sesin; insanlar o sesi tanımak istiyor. Tekrar aradıklarında da aynı kişiye denk gelme ihtimalini rahatlatıcı buluyorlar. Bir çeşit bağ kurma, kontrol etme ve belirsizliği azaltma hali gibi düşünebilirsin 🌀💛
Cevap
8Cevap
Demekli sesiniz iletişim şekliniz ilgi cekici
Evet diğer arkadaşa hiç ismini Soran olmuyor oda bozuluyor beni kıskanıyor haliyle
hitap edebilmek icin soruyorum ama zaten genelde once onlar ismini söylüyor, tekrar arayinca da direkt ayni kisiyle konusmak daha kolay cunku zaten olayi biliyor oluyor
Seninle iş ilişkisi diisnda Sami olup berarber soluksuz zevkler yaşamak suyunu sağım sana parmaklamak gibi hayaller için
Rüyasında mi
O biraz sıkar
Görmeden birine yükselemem
Anlık belki
Nasıl yani
Hitap etmek adına soeuluyor ki zaten en başta isim vermelisin
Allah yardım etsin zaten ilk açtınızda kemdi isminizi veriyosunuz tekrar sormaya gerek yok bence de
Belki de sonuç odaklı çalışıyosun
Nasıl yani
Aradıklarında çözüme ulaşıyor demekki sıkıntıları
Himm farklı bir bakış açısı
Siz niye hayır dediğimde hep ısrar ediyorsunuz
Anlamadım ne konuda
Ordan buradan arıyorsunuz yok banka yok kampanya cart curt
Bizim sektörde biz aramıyoruz müşteriler arıyor bizi
Size hitap edebilmek için :)
İsminizi bağışlar mısınız diyorlar birde 🤪
Pardon, size hitap edebilmek için isminizi alabilir miyim?
maalesef ismimi söyleyemiyorum 😂
Güvenliğiniz için konuşmalarımız kayıt altına alınmaktadır. :)
😂😂
:))
Kısa bir süre hatta bekleticem
...
Sistemin açılmasını bekliyorum 😊
Ekranınızın açılmasını bekliyorum..
Ama Açılmıyor 😂
Sistemin cevap vermesini bekliyorum, teknik bir aksaklık var sanırım.
Size hitap etmek adına isminizi öğrenebilir miyim 😊 ya da memleket neresi ver adresi desem
Ersin, Bursa. :)
😂.
Sanki arayınca ayni kişi çıkıyor😀
sesinden bilginden donanımındandır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?