3 ay

Müşteri temsilcisinin ismini neden soruyorsunuz, tekrar arayınca ne değişiyor?

Müşteri temsilciliği yapıyorum ismimi soruyorlar bu saçma değil mi bir de tekrar arasam bana siz yardımcı olur musunuz diyorlar sebep nedir?

Müşteri temsilcisinin ismini neden soruyorsunuz, tekrar arayınca ne değişiyor?
Cevapla