Parasızlığın içinde nasıl iphone serisi ürünlere yönelebiliyorsunuz?

Ailevi ve kendi çabamla milyoner sayılırım. (Gerçi şu ekonomik ortamda ya milyonersin ya da değilsin gibi bir seçim var, orta sınıfı yok ettiler)

Elbetteki kendi bütçeniz ama 2 şeyi hiç anlamıyorum bizim toplumumuzda

1. Bir ürüne değerinden fazla vermeleri
2. Harcanabilir bütçelerini fazlasıyla çok aşmasına rağmen ürüne talip olmaları

Ya para yönetimi konusunda yeterince bilgi sahibi değil insanlarımız
ya da kalite merakı gözlerine perde çekti.

(Not, ios ürünleri tamamen para harcamaya yöneliktir, yani bir ios sisteimine sahip cihazda kullanıcı refahını çalıştırabilecek uygulamalar kullanıcılara tamamen ücretli sunulur, apple zaten hedef kitlesi daha çok orta sınıfa ve ekonomik durumu ortalama olan ülkelere yöneliktir)
Parasızlığın içinde nasıl iphone serisi ürünlere yönelebiliyorsunuz?
Cevapla