Faturalı hattan faturasız hatta geçiş?

Arkadaşlar ben faturasız hattan faturalı hatta geçiş yaptım. Taahütlü olarak. Ayın 21 de Fatura kesim tarihimde faturamı ödücem ve 27 sinde faturalıya geçiş günüm iptal ettirip faturasıza geri geçicem. Tarifem 12 aylıktı. Sadece kullandığım 2 ayın taahütünü cayma bedelini ödücem dimi. Kalan aylarla ilgim kalmıcak faturalıyi iptal ettirince
Faturalı hattan faturasız hatta geçiş?
Cevapla