23 yaşındayım, 90'lar çok güzeldi diyenleri anlamıyorum. İnternet ve bilgisayar yokken canınız sıkılmaz mıydı?

Ne internet var ne bilgisayar ne android telefon canın sıkılırdı allahtan 98liyim 90ları görmemişim ahhahahh değil mi
23 yaşındayım, 90'lar çok güzeldi diyenleri anlamıyorum. İnternet ve bilgisayar yokken canınız sıkılmaz mıydı?
Cevapla