İnternetin olmadığı, cep telefonlarının olmadığı , kredi kartlarının olmadığı yazı yaz gibi kışı kış gibi yaşadığımız o eski zamanları çok özledim , her şeyin doğal ve gerçek olduğu çok kısıtlı imkanlarla çok mutlu olduğumuz o günler , bir çok şeyden uzak tüm saflığımızla idame etmeye çalıştığımız hayata sahip olmak gerçekten çok güzeldi. Biliyorum bir daha o günler geri gelmeyecek ama o günleri yaşamak gerçekten çok güzeldi.
Teknolojiden uzak o eski zamanları özlüyor musunuz?
En İyi Cevaplar