Yoksa o kişi siz miydiniz? Numaranızı kolay kolay değiştirir misiniz, böyle bir sebep oldu mu? 


Hayır kimse yüzünden numaramı değiştirecek değilim bakarım çok mu fazla canımı sıkıyor polise şikayet ederim olay direk en tepe noktadan başlasın bir kere ben birisiyle birliktelik yaşasam ayrılsam bile öyle kavgalı bir şekilde ayrılacak birisi değilim zaten en kötü arkadaş oluruz
Cevap
14Cevap
Değiştircem numaramı artık her gün başka biri arıyor Hüseyin diye
Hüseyin misin yoksa senn
Beni yanlışlıkla arayan bile bir daha aramıyor ne değiştirmesi
Beni gören yolunu değiştiriyor 😀
Biri yüzünden numaramı değiştirmiştim. Başka birine numarasını değiştirtecek kadae ilgili, arzulu veya saplantılı olmadın. Olmam...
Bir kere numaramı değiştirdim O da takıntılı birisi olduğu için değil hiç pişman değilim bu numaramı 6 ya da 7 senedir kullanıyorum
Evet oldu ama ben yinede değiştirmedim o inatsa bende inadım
Oldu evet ama sımdıkı hattım 5 sene fılan oldu nazar degmesın..
Evet oldu. Bolca numara değiştirdim. Neyse ki artık bitti
Takıntılı biri vardı ama numaramı degiştirip saklanmak yerine polise verdim. Çeksin cezasını
Hic numaramı degistirmedim cok sukur oylesine de denk gelmedim
Allah korusun ya ben zubi dubi dinleyen masum bir çocuğum... Ben daha 18 im..
O kişi ben oluyorum genelde. Aynı numara sıkıyor 😀 bugüne kdr sanrım 10 kez değiştirdim🤭
Kolay kolay numara değiştirmem. Yıllardır aynı hattım.
Hayır ama bu sıra düşünüyorum garip şeyler oluyor telefonuma
Gereksız ınsanlar ıcın numara degıstırmem. Engellerım , başka numaradan arar onu da engellerım.
Vardı ama degismedim dkdkdk 300 mesaj atmıştı djdkdkdk
Değiştirmeme sebep olacak kişiler oldu evet maalesef
Var sözde öğretmen kendisi kendini öyle tanıttı beni sürekli bir yerlere çağırıyor ve sırf elimden kaza çıkmasın diye numaramı değiştireceğim
Evet ne yazikki oldu. Kurtulamayacagimi anlayınca bir gün de numarami degistirdim. Takıntısı dışında evli olması ayrı bir şey tabi
Bir tane dombili vardı beni arayıp duruyordu mecbur değiştirdim pislikti
Numaramı bu yaşıma kadar 3 4 kez değiştirdim😁
Olmadı takintili biri inşallah olmazda
olmadı aman birde onla uğraşmayayım
olmadı Allahtan olmasında
takıntılıyım 💭💫🌺👼
Evet oldu. Değiştirdim, yine değiştireceğim.
Haz etmediğim kişilere kadar ulaştıysa değştiririm
Takıntılı biri vardı ama değiştirmedim numarayı
Neden?
Oldu gibi oldu ama değiştirmeden kurtuldum.
5 defa tek 1 şahıstan dolayı değiştirdim
Evet 1 kere
Sence yaradımı
Yaramadı ama türkiyeden ne beklenebilir neyse şu an başkasıyla bıraktı şükürler olsun
Teşekkür ederim
Evet benim yüzümden oglan numarasını degiştirdi
Evett. Değiştirdim.
Hayır olmadı
allah korusun
Hayır olmadı
Oldu
Maalesef oldu
Oldu da engelledim
Evet bi sevgiliden dolayı
Kocam üç ayda bir numaramı değştryor
Eveett
Oldu.
Yol olmadı
Olmadı çok şükür
Olmadı
Hayır olmadı.
Oldu
Olmadı kdjdkekek
Cıks
Toplamda 4 defa
hayır
Yok ya
5 kere degistirdim
Hayır olmadı
Hayır olmadı
olmadi.
Şükür olmadı
evet oldu maalesef
Yok olmadı
Bendim😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?