Oldu mu böyle kötü bir tecrübeniz yoksa her şeye rağmen telefon numaranız hala sizinle mi xd 


Hayır. Yani numaramı dağıttı veya beni rahatsız etti, numaramı değiştirdi gibi değil de, kartımı kırmışımdır, aynı numara yerine hasbelkader yeni numara alınmıştır.
Cevap
14Cevap
Evet kaldm. Kim oldgnu bilmiyordum ama nereye gtsem geliyormuş giydgm kıyafetlere kadr biliyordu mesj atıp arıyordu ondan değiştirmek zorunda kaldm
Değiştirdim aslında ama buna hiç gerek yokmuş onu farkettim beni umursayan insan sayısı bir elin parmaklarını geçmez.
Evet, canım bir akrabam yüzünden üniversitenin ilk senesi değiştirmiştim o günden sonra değiştirmedim.
Numaranızı bundan sonra gereksiz kişilere vermemek üzere değiştirebilirsiniz illa bişe olmasına gerek yok bazen sil baştan iyidir
Evet oldu. 12 yıl önce biri çok rahatsız ettiğinden ve engellemek de işe yaramadığından değiştirmiştim..
Numaramı değiştirmek zorunda kalmadım ama kartımı iptal etmek zorunda kaldım
Bir çok sebep vardı ve birileri de ona dahildi sadece.
Kalmadım ama değiştirmek istediğim çok zaman oldu fevri biriyim her an her şey olabilir
Evet sapık dadanmıştı daha kucuktum çok rahatsiz oldum değiştirmistim
Hayır, kalmadım. Bugüne kadar hep tek numaram oldu, hiç değiştirmedim. İstemediğim kişiyi engellerim
Askerden sonra numaramı değiştirmek zorunda kaldım. Yıllardır aynı numara var
Oldu bi kere maalesef.Üstelik numaramı da ben vermemiştim 🤦♀️Ona sinir oluyorum.
Evet degistirmek zorunda kaldim cunku numaramda eski sevgilime dagir bir bilgi vardi ve sevgilimin hakli olarak rahatsiz olmasindan ve benimde ona dagir bir sey tutmak istememden dolayi degistirme karari aldim (3 sene sonra)
12 senedir aynı numaram, değiştireceğim kimse olmadı hayatımda.
kaç yaşında insanlarız gerek yok böyle şeylere ya..
Hayır neden değişeyim. Ayrıca o kadar takıntı yapan zaten yeni numaranızı da bulur bir süre sonra.
Birileri yüzünden bunu yaptım.
çiğ köfte siparişin gelmedi diye de numara değiştirlmezdi ki yaa
Geceleri sipariş etmiyorum da niye geliyorlar?
Abone olmuşsun aylık o yüzden
Kapattırdım, yeni bi' yer buldum sakinlik hakim.
Yine abone olursun biraz zaman geçsin de
Nasla
Iki nar ekşisi fazladan kiyduruyiruz
Acı sos az olsun yaram var yakar
limon sıkalım mı
Heah olsun da çok değil. Yeşillik bol, salatalık ve domates harici gotar gitsin. Mega ve çift lavaşlı olsun yanına da şalgam acılısından lütfen 🤗
cinbiberi de gatıverem mi
Nayır gereği yok o kadrına 🤗
sana layık bi şeyler yapmaya çalışıyoruz xd
Evet kalmıştım yaşlı dayı beni başkalarından bile arıyordu
7. Sınıfta aldım, hala aynı
Bir kere yaşamıştım çok saçma zamanlardı
Hayır öyle bir zorunluluğum olmadı
Evet değiştirmek zorunda bırakıldım
2005 den bu yana aynı numaram. Değiştirmem yanı
18 yaşımdan beri hala ayni numaram
18 yaşımdan beri aynı numarayı kullanıyorum
Zırtapozlara numaramı vermediğim için olmadı
Bildim bileli aynı no😄 20 yıl olacak
yok olmadı öyle bir durum
Olmadı şükür
Evet
Evet
Değiştirdim
Kaldım
evet eski sevgilim
Hâlâ benle.
Evet değiştim.
Hayir. s
2016 da değiştirdim birde 2020de
Olmadı.
Evet kaldım
Evet maalesef
Hayır
Evet
engelke gitsin
Hayır kalmadım
Hayırr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?