İnternet & Teknoloji konusunda 876 cevap paylaştı.
Bu özel hayatı izlemekten başka bir şey değil. İstediğim zaman cevap veririm beni dikizlemeye veya takip etmeye kimsenin hakkı yok. Sonrasında niye cevap vermiyorsuna dönüyor mevzu, işim var, psikolojik olarak iyi hissetmiyorum, sanane! Gereksiz bir şey ilk çıktığında kapattım hala açmadım kimse de açtırtmaz. Düşüncem bu, teşekkürler iyi günler yarışmacı arkadaşlara başarılar.
Bu mavi tik kapatmayi bi tek Turkiyedekilerde gordum. Neden kapatiyolar bilmiyorum ama bende acik en azindan goruldu attigimda gorebilsinler diye acik. Huzur istedigi icin yapmadigi kesin cunku huzur istese iki goruldu atar karsisindaki ztn yazmaz. Aciklamaya gerek kalmiyor aslinda goruldu bilgisi acik oldugu zmn yani en azindan mavi tikle gorur konusmak istemedigimi veya moralimin bozuk oldugunu karsimdaki m@l degilse anlamali
Kapalı bazen görüyorum hemen cevap veremiyorum çünkü işim var ama elbette müsait olduğumda ararım yazamam yazmayı sevmiyorum cevap veren olursa konuşurum eğer açmayan olursa aramayı bidaha aramam
E demek ki bilmeniz gerekmiyo ya, benim de bilmem gerekmiyo bu arada. Her mesaja gördüğüm saniye cevap vermiyorum, bazı mesajlara daha çok vakit ayırmam gerekiyor ya da o an kafa yapım o muhabbete uygun değil mesela cevap vermeyebilirim. İnsanların bunu kişisel algılamasını istemem
Ki ayrıca, ben de her şeyi kişisel algılayan biriyim. O yüzden ben de insnların bana mavi tık attığını görmek istemiyorum. Ay iki eli kanda mesela o an ben kafamda onu sıkıyor muyum siye kurmaya başlıyorum. Bana mavi tik sağlıklı bir şeymiş gibi gelmiyor yani no
şahsen ben görüldü bilgimi kapatıyorum, amacım sinsilik değil. Sadece rahat olabilmek. Bazen insanlar mesaj atiyorda yanit olarak ne diyecegimi bilemiyorum. O yuzden goruldu bilgimi kapatiyorum ki ayip olmasin