Fenomen değilim ama benimde twitterda yaklaşık 350bine yakın takipçim bulunuyor. Hatta ünlülere verilen mavi tik özelliğine de sahibim. Ama tek yaptığım twitteri instagram olarak kullanmam.
Takipçi hiç almadım. Çok saçma ve gereksiz buluyorum. Almam.