Yarın birgün uçan taksi bize de gelse taksiciler gene kellemizi veririz de getirmeyiz falan der mi :D 


NASA sadece yapabildiğini ortaya koyuyor, bu yakın zamanda uçan arabaların i piyasaya sürüleceği anlamına gelmiyor. Kaldı ki NASA, 16 motorlu elektrikli uçak yapmaya da uğraşıyor.
Ancak havacılığın belli başlı bazı kanunları var. Uçulması gereken rota, irtifa, sürat, bunlar hep takip edilir. Kaldı ki bir drone bile belli bir ebatta ise Sivil Havacılık Kurumuna kaydettirilmesi gerekiyor. Gökte uçak dışındaki başka araçların olması demek trafik kanunlarının yeniden yazılması ve belirlenmesi demek. Şimdilik havada bunu yapmak o kadar da kolay değil.
Son olarak bu übere karşı çıkmaya benzemez. Çıkarsa taksiciler paşa paşa kabul edecekler. Türkiye'de YouTube bir süre yasaklandığında zorla açtırdı adamlar, taksiciler de kimmiş?
Cevap
44Cevap
Asıl yobazlık budur zaten. Geçenlerde Taksimden Eminönü’ne gitmek için taksicinin tavrından her an linç yiyeceğimi hissettim. İstanbul’da bu taksicileri hizaya getirecek şahıs kim olursa olsun, desteklerim artık.
Bizim taksiciler müşteri seçiyorlar. Abi değişim var çalışmıyoruz derler hatta yere bile inmezler. 😀
bizim taksiciler şehrin muhtelif yerlerine uçak savar yerleştirip vururlar kesin hava taksileri :D
Bizde olsa bir de havada dolaştırırlar, lodos var diye karşıya geçmezler, ağırlık olur fazla elektrik harcatır diye 2 kişiden fazla almazlar.
NASA ne zaman elektrikli hava servisi çıkarttı o zaman taksicelere hava ulaşımı normal gelecek sineye çekeceklerdir.
Onlar kendi işlerine baksınlar ya😅😅 zaten durmuyorlar önümüzde
nasıl başladı ya GTA da uçma şifresi yazmışlar işte sdfsd
Bizim taksiciler 2 biraya uçuyor. İnanmıyorsan dayıya sor.
2022 son aylarinda baslicak suanda baslamadi sallama
Bizimkiler bu sefer havadan bağırır “taksi lazımdır abeeeey” diye 😂
Yeni nesil havada taksici kavga loading.
Bence parası iyiyse kabul ederler😅
Bizim o. c taksiciler daha yerde adam gibi gidemiyor hangi havada gidecekler
Der demeye ama benim ömrüm görmeye yetmez sen olanları bana anlatırsın 😃😃
Geçen bir bakan dedi uçan arabada lider olacak idik
Beni şuraya atar mısınız?
- Yok ablam ben karşı gezegenin taksisiyim.
Bizde tutmaz, taksici hemen yanında taşıdığı sopayı alıp kavgaya giremez havadayken. Bunlar önemli
Bu taksiciler, ekmeği için ölür desek değil ama mutlaka öldürür. İşte tehlikeli olan da budur.
Taksiciler engel olur ve o gun yüzde yüz zam yapar, kimseyi de bindirmez.. böyle değişik bir grup..
bizim taksicilerimizin 2023 te sonu gelebilir
über tekrar gelince...
Bana izin verseler bir şeyler yapacağım da türkiye beni istemiyor maalesef
Bizim olmasada olur bizim uçmuş insanlarımız kafası güzel olsun yeter😂😂😂
Teknoloji gelişiyor dünya değişiyor sonumuz hayır olsun küresel ısınma iklim değişikliği
Ahaha süper. :D Derler valla Türkiye'de.
Çalışır ekmek parası çünkü
GTA 5 değil mi bu ya 😂
Bence olurlar zaten işsizlik var.
Taksiciler eşkiyadır. bu kadar.
Ubere karşı olanlar ve binada karşı çıkarlar
Ekmek lazım bizimkilere
Umarım resimdeki gibi değildir 😂😂😂
Karşı çatıda paraşüt var
Başımıza taş yağacak dedikleri bu olsa gerek
Bizim millet birbirini aşağı çekmeyi sever.
Uçak taksi bize gelmez.
Bunun yaygınlaşmasına imkan yok
Jetgiller gerçek oluyor gibi
Öyle demeyin tüm dünya bizi kıskanıyor
Uberin gitmesi beni hala çok üzüyor.
Ben de üzülüyorum çok güzeldi Uber
10dklik mesafe için havalanmama değmez derler
Kizlara havada taciz loading
Yolcu yarışına girdi mi Bizim taksilerde uçuyor
GTA 5, severiz.
Olur bence
Evet öyle
Görsele bittim 🤣
Elektrikli tava diye okudum 😂
Sahilden mi e5ten mi? 😂
Görsel süper
Bizde tutmaz bu uber bile tutmadı
Terlik süpürge firlatabilirler
Der taksici abilerimizden bekleriz 😊
Komikmis
Neden engel olsunlar ki
Evet çalısır
Evet olurlar :/
Beklerim ben:)
bnece evet 😂
Derler
Bu hangi oyun
gta 5 mi la o :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?