Pc modeli Casper Excalibur G770 i7 11. nesil Nvidia RT3050 mecvut ancak kendi Casper Control panelinde ekran kartı fan hızı ayarlanmıyor sabit %16 da çalışıyor. Pc de 2 adet turbo fan mevcut altta çok iyi şekilde çalışıyor cidden hakkını veriyor ancak ekran kartı ayarı olması gerekiyor ve yapamıyorum Aynı şekilde MSI Afterburner indirdim ancak onda da ekran kartı fan hızına erişim sağlayamıyorum yani izin vermiyor yeşil alanda işaretlediğim gibi ayarlara baktığımda pek anlamadım. Ayarlarında ekran kartı fan hızını kontrol edebileceğim bir kısım mevcut mu biliyor musunuz? Bana AMD Catalyst Control Center gibi uygulama lazım eski kasamda 9 yıllık AMD Radeon HD850 ekran kartım bulunmaktaydı ve onunla bu fan hızını bu şekilde kontrol edebiliyordum Ama mesele ki AMD yükledim iş yapmadı farklı bir uygulama var mı bildiğiniz? Her uygulamayı da indirmek istemiyorum fan hızını kontrol edebilmem lazım...
Nvidia RTX3050 ekran kartı fan hızı ayarı hangi uygulamada yapılabilir? Görsel mevcut yardımcı olur musunuz?
Kontrol edilebilir yapılmadıysa yapamazsın. FN tuşu veya Casper'ın uygulaması ile fanları turbo moda alamıyor musun?
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Turbo fan var onları kontrol edebiliyorum altta 2 adet mesele onlar değil mesele ekran kartı fan hızı çünkü oyunlara yüklendikçe ekran kartı ısısı artıyor ama fan hızı hala aynı seviyede kalıyor
O turbo fanlar kasa ve anakart için ancak ekran kartının kendisinde fan oluyor amd de kendi control center inde ekran kartı fan hızı ayarlanıyor görseldeki gibi Ama burada nvidia nın ekran kartı fan ayarı olmuyor mesele o kartın fanını yükseltmek turbo fanların işlevi ekran kartından ayrı
Dostum AMD öyle bir seçenek koymuş olabilir ama Nvidia'da asla böyle bir seçenek olmadı. Kontrol etmek isteyen Afterburner vs kullandı hep. Sen laptobunda kaç fan olduğuna emin misin? Benim bildiğim 2 fan olur biri GPU diğeri CPU soğutur. Casper'ı ara sor.
İlginç. Benim bildiğim turboyu açarsın 2 fan da maksimum devirde manyak gibi döner. Casper nasıl yapmış bilmiyorum. Ayarlarını iyice kurcala o programın. Dediğim gibi kontrol edilebilir yapılmadıysa mümkün değil. Aynı mevzu Dell'de de mevcut. Onda hiç kontrol edemiyorsun.
evet onu yapabiliyorum bir üsttekinin attığı linkten denicem şimdi açıklayıcı şekilde olursa olacak olmadı amd nin kendi control centerinden tekrar deneme yapacağım
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Nvidia RTX3050 ekran kartı fan hızı ayarı hangi uygulamada yapılabilir? Görsel mevcut yardımcı olur musunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kontrol edilebilir yapılmadıysa yapamazsın. FN tuşu veya Casper'ın uygulaması ile fanları turbo moda alamıyor musun?
Turbo fan var onları kontrol edebiliyorum altta 2 adet mesele onlar değil mesele ekran kartı fan hızı çünkü oyunlara yüklendikçe ekran kartı ısısı artıyor ama fan hızı hala aynı seviyede kalıyor
Dostum turboya aldığında 2 fan da hızlanmıyor mu, öyle olması lazım.
O turbo fanlar kasa ve anakart için ancak ekran kartının kendisinde fan oluyor amd de kendi control center inde ekran kartı fan hızı ayarlanıyor görseldeki gibi
Ama burada nvidia nın ekran kartı fan ayarı olmuyor mesele o kartın fanını yükseltmek turbo fanların işlevi ekran kartından ayrı
Dostum AMD öyle bir seçenek koymuş olabilir ama Nvidia'da asla böyle bir seçenek olmadı. Kontrol etmek isteyen Afterburner vs kullandı hep. Sen laptobunda kaç fan olduğuna emin misin? Benim bildiğim 2 fan olur biri GPU diğeri CPU soğutur. Casper'ı ara sor.
Tamam o fn +1 tuşuyla turbo hale geliyor en yüksek hız seviyesine benim istediğim ekran kartının hızı turbo fanı biliyorum 2 tane var zaten
İlginç. Benim bildiğim turboyu açarsın 2 fan da maksimum devirde manyak gibi döner. Casper nasıl yapmış bilmiyorum. Ayarlarını iyice kurcala o programın. Dediğim gibi kontrol edilebilir yapılmadıysa mümkün değil. Aynı mevzu Dell'de de mevcut. Onda hiç kontrol edemiyorsun.
evet onu yapabiliyorum bir üsttekinin attığı linkten denicem şimdi açıklayıcı şekilde olursa olacak olmadı amd nin kendi control centerinden tekrar deneme yapacağım
AMD ile olmaz çünkü GPU AMD değil.
Msi Afterburner programı var onda kademeli olarak ayarlayabiliyorsun.
Görmemişim pardon.
Yok işte oda erişim sağlayamıyor ince ayarlarının detayını bilen olsaydı belki erişim sağlayabilir diye düşünmüştüm
windowsreport.com/.../ şöyle bir anlatım var ayarlardan açman gerekiyor galiba. Deneyebilirsin
Denicem teşekkür ederim
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!