Rtx 4060 ve i713700 hx islemcilerine sahip olmama rağmen Gta 5te 20 fps alıyorum?

Pcim 100 bin lira değerinde şuanda. Gerekli ayarlari yapmama rağmen kasıyor. Bu sorunu nasıl cözeceğim.
Rtx 4060 ve i713700 hx islemcilerine sahip olmama rağmen Gta 5te 20 fps alıyorum?
Cevapla