Enes Batur'un 'Her 100 beğeniye 2 fidan' kampanyası tepki çekti. Bu şekilde bağış yapmak prim midir?

Son günlerde, ülkemizin birçok noktasındaki yangınlar içimizi yakarken herkes az-çok demeden destek olmaya çalışıyor. Bunlardan biri de Youtuber Enes Batur. Batur, Twitter hesabından yaptığı paylaşıma gelen beğenilere göre bağış yapacağını açıkladı.Takipçileri ise; bu hareketi prim, şov ve etkileşim için yaptığını, bağış yapmak istiyorsa direk yapmasının doğru olduğunu ifade ettiler. Sizin yorumunuz nedir?
Enes Batur'un 'Her 100 beğeniye 2 fidan' kampanyası tepki çekti. Bu şekilde bağış yapmak prim midir?
Cevapla