Bu teklifi kabul eder misiniz? Yoksa hayır ben sosyal medyayı kullanmak istiyorum diyenlerden misiniz?


benden böyle bir şeyi ancak nikahlı eşimin talep etme hakkı vardır. sevgilinin sıfatı nedir? hiç.. bugün var yarın yok.. her şey bir kavgaya veya üff sıkıldım demesine bakar bitmesi için.. nikahlı karımdan başka hiç kimseye böyle bir şey isteme hakkı vermem.
Önceden haberler radyo veya gazetelerden öğreniliyordu. Şu an tek gerekli sosyal medyanın Twitter olduğunu düşünüyorum. Bakanlar, devlet başkanları rafadan haber duyuruyor. Gerçeklik 100. Sosyal medya bunun dışında benim için de boş, seve seve kabul ederim. Ama habersiz olmaz.
İlişkimizin başlarındayken bunu teklif edemez ama ciddi bir yola çıkmışsak olabilir. Ama onun da kullanmadığından emin olmam gerekir. Karşılıklı güven çok önemli.
Sen kullanmaya bilirsin..
Seni bu kararından dolayı kutluyorum..
Ancak kendi kararlarımı kendim verebilecek olgunluğa da sahibim :)) derim#Vesselam
Cevap
43Cevap
Zaten kullanmıyorum, karşı tarafa kullanma demem fakat kullanmaması beni daha mutlu ederdi.
İlişkiler de çoğu sorun ve sıkıntı bu sebepten ortaya çıkıyor, baştan bunun önünü kesmek en iyisi diye düşünmekteyim…
Sen kullanmak istemiyorsan kapatabilirsin ama ben kullanmaya devam edeceğim diyebilirsiniz kapatacaksanız bile onun demesiyle kapatmayın hayırdır yani kime karışıyor sjfmsnfn
Ben sosyal medya kullanmıyorum şayet kullanıyor olsaydım böyle bir teklif aldığımda tepkimi ortaya koyardım. Kendisi kullanmak istemiyorsa ne âlâ fakat kabul etmezdim.
Ben bu site hariç bir şey kullanmıyorum onda Snapchat, Twitter, Instagram, Facebook her şey var. Böyle bir şey diyeceğini düşünmüyorum 😂
Snapchat sayılıyor mu?😄
Onda her şey var işte sosyal platform değil mi o da 😂
Yani benim bildiklerim bunlar belki daha fazlası da vardır
Bem Snapchatı sadece fotoğraf çekmek için kullanıyorum
Onun sadece onun için kullanmadığına eminim
Anladm
Garip😄 güvenmiyorsun ona galiba
Güvenmemekle alakası yok aslında tanıyorum onu desek daha doğru olur
Anladım
Kimse kimsenin özgürlük hakkını kısıtlamamali diye düşünüyorum.
Sevgilinin sosyal medya kullanmasını istemiyorsan , sende kullanmayacaksin!!!
Bir adama gerçekten aşık olursam, sosyal medyani kapat derse kapatırım. Onun kullanmasını da istemem zaten
Sevdiğim adamla arama güven sorunu teşkil edecek bişey yapmıyorum. İstediği an kontrol edebilir.
Lâkin kullanıma kısıtlama yapamaz..
Kabul ederim
Her şey karşılıklı
Hatta evde telefon bile kullanımı yasaklamalı eşler
Sadece zaruri ihtiyaçlara kullanılmalı
Ben zaten kullanmıyorum da.. sen neden kullanmak istemiyorsun bir şeylere canın mı sıkılıyor yoksa derimm.
Öyle kadın bulamassın ız. Karşı degilim partner sitelerine bile girsin. Ama asla bunu yapmayan kadın aramayın
Kendi gizliden gizliden kullanır ancak beni kısıtlar, bence kullanalım ama o karı kız eklemesin ben erkek eklemeyeyim güven zor çünkü
Başım gözüm üzerine der, kaparım...
Ondan değerli mi olacak sanki. Hem birlikte daha çok vaktimiz olur.
Benim işime gelir iyi olur ama bana öyle diyipte kendisi arkadan gizli saklı kullanmasın bir zahmet..
Ortak hesap kullanalım derdim. Bir çok şeyi sosyal medyadan takip ediyorum olmasa dünyadan afk kalirdim
Beğenilerim gibi günde bin kez beni beğenecekse tamam
Kullanmayabilirim ama bu konuda böyle bir istekte bulunmam
Ayy insallah vardir oyle birisi yaa. Ben hicbirini kullanmiyorum cunku
Bende kullanmıyorum 😎 WhatsApp'a dahil seyrek girerim. En son salı günü girmişim hâlâ duruyor 😆
@nuronlinecom ben buldum size bol sanslar arkadaslar 😃
@aytacyiğit hayırlı olsun 😄💥
@nuronlinecom hadi bakalim 😃
saçma. Beni boynuzlayacak adam bir saatte 10 fake hesap kullanır. Güven yoksa ilişki yoktur.
Sevgilim olsun önce. Sonra teklif etsin. Düşünürüm.
Anında kapatırım sosyal medya hesaplarını yeter ki sevgilim olsun
Kabul ederim ya sosyal medya dediğin nedir.. Kullansam ne olacak kullanmasam ne olacak..
Ben kullanmayı abartmadan da olsa seviyorum onun yerine ortak da kullanılabilir sorun azalır :)
Keyfime göre takılırım kimseye eyvallahım yok benim
Direkt kabul ederim zaten bırakmak için bahane arıyorum 😅
ben zaten kullanmıyorum ama eğer kullanmak isteseydim bu teklifi kabul etmezdim
Köyden bazı haberler almak için sosyal medyayı kısmen kullanıyorum. Haricinde çok kullanmıyorum.
Eğer o da sözünde durup kullanmıcaksa sorun yok olur.
Benim adıma karar verme yetkisini nerden alıyrmuş acaba
Ben zaten kullanmiyorum gibi birşey.
Sorun olmazdı benim için.
Ya benim kullandığından ne olacak diye karşı çıkarım
Benim hakkimda alinan kararlarin tam tersini yaparim.
Gittiğim yerleri nasıl paylaşırım! Asla kabul etmem ayol
o da net olarak kullanmayacak mı ama 🙄 nerden emin olucam
okey derim ama fake hesaptan onun hesabına dair bişey var mı diye stalklarım ahahaha açmış mı beni mi oynatıyor falan 😁
mesele güvense eğer kullanmak istemiyorsam bile kullanırdım bunu ne sebepten sorduğuna bağlı, hani illaki gerekliyse elden ne gelirse yapılır ama kendi kuruntulari ugruna kimsenin sizi yönetmesine izin vermeyin
İstediğim şey.
Tek istisna; twitterdaki finans/gündem takibi için pasif bir hesabım duracak. Onun dışında tüm hepsini kabul ederdim.
Hayır olur tabiki de herkes kullanıyorlar ben neden kullanmayayım
Sevgilimin olması hayatımı kısıtlayacağı anlamına gelmez, gelmemeli. Güven olduktan sonra her şey çözülür
Onun bunu söylemeye hakkı yok. Ister kullanırım ister kullanmam.(ki kullanmıyorum) Bu tamamen benim tercihim.
Eski ilişkimde Kız arkadaşım bunu teklif etmişti. Ben de kabul etmiştim bir zaman sonrw farkettim ki kendisi kullanıyor :(
Normalde de sosyal medyayı pek sevmediğim için kabuk ederim
Valla sosyal medya kullanmayan erkek Allah'ın lütfudur
Saygı duyarım kullanmam ama onunda kullnmdgi emin olmak için herşeyi yprm
Ben bunu istiyorum lütfen söylesin
Diyip fake hesapla kızlara yürür..
KS hariç pek kullanmıyorum zati
Sen ne halt yersen ye karışma bana
Tabiki anında kapatırım
Aşıksam ve onunla da gayet mutluysam kullanmam
Uygundur, ben de kullanmıyorum
Akşam mağaraya gelirken ateş lazım mı derim 😂
Fark etmez. Kullanmayabiliriz.
Sııfremı verırım olur bıter
Zaten kullanmıyorum sorun yok.
Ben kullanacağım derim
Fake hesap kullanirim illaki
ya bir yürü git .
derdim.
Bilmem ne olur heralde kullanalım olur
O demese de ben derim zaten 😅
Kullanmam sıkinti yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?